logo 首頁 > 文匯報 > 新聞透視眼 > 正文

網民回應

2017-05-17

Yan Chan:不如改名做幼兒父母組喇。

Fat Dragon:我相信垂a軍位得獎BB,唔係Walt Disney再世,就係宮崎駿既(鵅^門生,或者佢爸爸搵人買起D(齱^畫......家幫手「指導」下佢個仔。

Alan Chan:得獎感受:「首先我要多謝爸爸、媽媽。」

Evangel Wong Wai-Yin:如果係畫畫,我都覺得會有機會好靚,但填色......三歲應該唔會咁跟都足哂(晒)囍漶C如果真係三歲鴾p朋友填鵅A我覺佢好可憐,咁快連幻想中鴷@界都冇埋......

Chan Ka Lok:叫佢即場油(髹)一次表演。

Caleb Woo:這些商業比賽害人!請各老師、校長不要參加。如一定想要參加,也必要肯定可證明全部是學生的原作。不可有槍手參與。否則,後果是鼓勵作假。學校名譽掃地!

Andy Ko:3歲都咁,6歲應該可以一個人造一套迪士尼動畫。

Frank Frank:三歲已經犯詐騙罪,大個會變成點?

Kathy Tang:我真係笑左(驉^出黎(薄^,3歲定30+歲呢?油(髹)到識打暗(陰)影喎!

製表:香港文匯報記者 周子優

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻