logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

阿嬌搵張智霖教路扮大肚婆

2017-07-04
■張智霖、鍾欣潼和梅婷等齊宣傳。■張智霖、鍾欣潼和梅婷等齊宣傳。

香港文匯報訊 陳嘉上監製、錢人豪導演,張智霖、鍾欣潼( 阿嬌)和梅婷主演的驚慄電影《京城81號II》 將在7月28日香港上映, 前日一眾演員出席北京記者會為電影造勢, 當中阿嬌打扮最吸睛養眼,吊帶低胸長裙, 一舉手一投足令現場陣陣清涼。

阿嬌在戲中首演大肚婆,無懷孕經驗的她,拍攝前四出資料搜查, 甚至連對手張智霖都唔放過,追問阿靚(袁詠儀) 懷孕時表現及肢體動作,令張智霖哭笑不得,他說:「 我咪又係同佢一樣都無大過肚, 所以都係講阿靚好明顯的表現佢知。」

問到最難忘場口,自然是第一次演大肚婆,分娩的一場, 阿嬌說:「拍生BB一場,現場十幾人圍住我,全部都係男人, 起初真係唔識做反應,後來發現大家目標其實好一致,想快收工, 所以我好快就生驉C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻