logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

撐女友千語夜蒲好正常 林葝幘M無分手 將同遊歐洲

2017-07-26
■林蒆z露今次是他首次在內地開四面台演唱會。■林蒆z露今次是他首次在內地開四面台演唱會。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀 廣州直擊)林葑N於9月23日假廣州國際體育演藝中心舉行《Heart Attack林艄@界巡迴演唱會-廣州站》,昨日並假廣州四季酒店舉行媒體見面會。林葶Q日亦回應情變傳聞,他否認與女友吳千語已分手,二人更相約一起去歐洲旅遊。

穿上紅色連身套裝現身的林腄A獲主辦單位送上一個巨大心臟,並一起拉開巨大心形氣球,寓意Heart Attack巡演隨即正式開始。而歌迷代表亦送上能量金字塔給他,寓意票房及人氣再創高峰,此外主辦單位亦送上68片歌詞竹簡,祝他勢如破竹。

阿萿磳雈b年前因拍清裝劇而剃光頭,之後刻意於接拍內地劇《 大潑猴》時戴頭套扮孫悟空,是為了留長頭髮做巡迴演唱會。 問到是否要操弗?他笑說:「現在腹肌好隱約,要開始操返,進行地獄式訓練,冇啖好食,自己鍾意食要控制返,但都只可以食兩樣洁A雞胸肉同雞蛋,當時鰣輕靘瑄o幾弗,今次唔可以輸蝕。」

相隔4年再在廣州開個唱,亦是巡唱第一站,阿蒆z露今次是他首次在內地開四面台演唱會,歌單亦會有改動,而台上機關會較多。談到之前林敏驄的演唱會發生塌台事件,他又可會害怕?阿葳﹛G「其實怕鵅A工作人員怕齱A自己on show就唔太點理,向來自己都注意安全,而今次台邊唔係有太多隙罅,最大危險性係有齯氻W去嚝鷖騿A之前我同dancers 上到去跳舞都好搖,練習鰲N好齱C」

指父常與女友食飯

問到屆時BB(指女友吳千語)會否前來捧場?阿葳﹛G「應該唔會,香港睇驉A(唔怕又傳分手?)估唔到我唔鰣輕鉹誘C個月大家咁掛住我,(有冇分過手?)冇,佢有佢忙隉A(BB戒了夜蒲?)夜晚去clubbing好正常,正常社交,唯一就係冇帶我去, 佢曭B友我都識。」說到有傳林父不喜歡千語?對此阿葧N說:「我爸爸自己都唔知喎,佢]成日一齊食飯,OK謘C」問到他與女友是否有結婚共識?他謂先工作,工作上還有想做的事,而且女友還年紀小。

提到有報道指千語BB搬入他薄扶林的豪宅做女主人,阿艂_認與女友同居,認為男女朋友去探對方好正常,他們各有各住,大家有自己的空間。問到豪宅是否寫了女友的名?阿葧N以私人事為由不作回應。今年連續拍了兩部內地劇,阿蓱蚖{與女友聚少離多,之前女友去橫店拍劇他都有去探班,又透露拍完《大潑猴》之後偕同女友及一班朋友去了歐洲旅行一星期,此行主要駕車四圍去洗滌心靈。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻