logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

胡楓為演唱會跑步練氣

2017-09-12
■胡楓扮老夫子,Bob扮大番薯。■胡楓扮老夫子,Bob扮大番薯。

香港文匯報訊(記者 植植)胡楓(修哥)和林盛斌(阿BOB)昨日到屯門出席全港首個以《老夫子》漫畫為主題的跑步比賽的記者會,修哥及阿Bob分別以老夫子及大番薯造型示人,胡楓表示細細個就睇呢個漫畫,之後就到自己個仔睇。問修哥到時會落場跑?他說:「個活動有六千人參加,我到時就跑鵅A其實我一路都有跑開,因為明年二月開演唱會,我要練氣。(搵齊『4個小生』同台Jam歌?)我的人情卡已經碌晒,所以請嘉賓會交畀製作人負責,佢有提議過『4個小生』,但我唔理,我專心練歌,公司去約啦!」

Bob表示試呢一身大番薯造型的時候,雖然女女全已堐情A畀唔到她們睇。Bob說:「但她們之前都講過話:『爸爸你好似大番薯呀!』咁又係,我個光頭都幾似,帶她們去跑就未必,但到時都會有躠u位、嘉年華會適合她們,最近我都有同老婆商量過,計劃以後每個月定一日,同三個女一齊去做慈善,她們都算係幸福,希望等她們都知道社會上有好多需要幫助鴾H,至於我個仔現在只識食同唌A等佢再大個些先預埋佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻