logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

唐寧抗拒子女做童星

2017-09-25
■岑樂怡(左)自言是唐寧(右)的粉絲。■岑樂怡(左)自言是唐寧(右)的粉絲。

香港文匯報訊 唐寧日前參演ViuTv劇集《未來還未來》,與岑樂怡做對手戲大談湊仔經。唐寧表示首次拍攝ViuTV劇集,感覺製作團隊很年輕,笑指自己屬前輩級:「之前暑假要安排好多活動畀小朋友玩,唯有靠經理人幫我揀工作,現在都係開鷑ル有機會坐鰜袪}工!好在兩個小朋友都要返學,現在我都習慣緊佢]的上堂時間。」

劇中唐寧跟岑樂怡大談湊仔經,而她挫舅中p演員亦得心應手,同樣童星出身的唐寧說:「其實做童星係好好玩鵅A(畀自己仔女拍戲?)嘩!咁真係要諗諗喇,因為自己係過來人,知道會辛苦,現在會想佢]無憂無慮生活多躠o! 」

岑樂怡稱自己是唐寧的粉絲,會趁機向對方取經問養生之道,岑樂怡笑說:「我都唔明,佢生完BB都咁瘦,又唔會捱殘又可以一齊開工拍劇,真係好勁 。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻