logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】雲絲仙子有意征歐

2017-11-16

踏入年尾,澳洲馬圈上演唔少重頭戲,上周舉行麍K季嘉年華壓軸重頭戲,途程二千米一級賽阿聯酋錦標,當中有不少惡馬在陣,包括一級賽葉森讓賽盟主「高興崇拜」同埋鶻儮y胯下贏過唐加士打一哩賽「有點兒」,不過,今屆阿聯酋錦標鴷D角就唔係呢兩匹一級賽盟主,因為「高興崇拜」及「有點兒」只能屈居第二、三名,反而移籍到澳洲發展鴾擖趕芋u東瀛明星」繼續發光發熱,繼前仗揚威一級賽杜勒讓賽後,今次再添多場一級賽勝利,鶶s達文胯下殺低兩匹惡馬。既然「東瀛明星」咁成功,唔知遲禶|唔會越褻V多日本馬轉往澳洲發展呢?

另一方面,澳洲馬后「雲絲仙子」完成覺士盾三連霸兼連贏廿二場後,各界對於呢匹目前評分最高草地賽駒鴭年部署,自然非常關注,尤其係歐洲馬圈,事關練馬師華禮納早已透露有意讓呢匹馬后衝出澳洲。其實目前已有唔少方案提供俾華禮納,呢位星級練馬師初步有意讓「雲絲仙子」出戰鰣^國紐百利馬場舉行鴾d六米直路一級賽樂景傑錦標,作為遠征歐洲首站,然後角逐皇家雅士谷賽期鴾k皇安妮錦標,若然真係成事,睇翵鴟氻@眾歐洲惡馬能否抵擋得到呢匹澳洲馬后啦。

早前勝出首屆珠穆朗瑪峰錦標鵅u紅達時」,繼續以出色表現話俾大家知,佢先鬘堳e澳洲級數第一齔u途快馬,事關上周六鷇O明頓馬場上演鴾d二米直路一級賽達利經典賽,呢匹五歲馬再次展現飛快前速,以一放到底姿態贏出呢場一級賽,兼且取得六連捷的佳績,可謂銳不可當。至於由艾道拿策騎鵅u遠大前景」則後上不及跑第二名,早前試過閘前發脾氣退出鵀レ滽姻~「尚多湖」,今次改由鄧迪執韁,雖然早段唔算落後太遠,但拉士亦唔算衝得太勁,只追番一席殿軍,表現略為令人失望。

回說香港馬匹表現,自從入秋之後,草地賽道似乎起了微妙變化,看看近幾期快活谷及沙田賽事,先後爆出「天皇巨星」、「大收成」及「金太陽」巨型冷門,三駒共通點都曾經在泥地報捷,而練馬師苗禮德事後亦指出,上周六場地偏硬,類似泥地狀況,因此「金太陽」才能在田草變身。其實,再看上期夜馬三甲賽果,「埼豐」曾於泥地入圍,「財高八斗」在泥閘有好走勢,「話得事」及「紅運發財」來港前曾贏膠沙地,似乎現階段的草地跑道像泥地更甚於草,未來又會繼續出現這個情況嗎?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻