logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「人力」明踩暗撐「維園阿哥」?

2018-01-21

外號「維園阿哥」、「馬草泥」的「人民力量」前成員任亮憲舉行記者會,宣佈以「獨立候選人」身份參加立法會港島區補選。雖然佢根本冇用「人力」個牌頭出選,但唔知點解「人力」咁上心,發聲明質疑佢係要苤u眾志」港島另一參選人周庭鼤慼C任亮憲就話有關聲明涉及誹謗,他會就此徵詢法律意見,並要求對方今日內收回言論。有網民就突破盲腸,話「人力」聲明「正正係幫馬仔拉票」喎!

「人力」發炮 慢必割席有古怪

任亮憲日前鬗@批金融業界中人包括周顯、沈振盈、黃上瑜和盧志威等支持者陪同下宣佈參選。唔知係私怨定係另有目的,人]明明冇用「人力」個名,但「人力」就公開發聲明,話所有「人力」支持者及其他反對派嚙鴷薄A都應該根據「政治倫理」去支持周庭。

聲明又話,任亮憲在2012年離開「人力」,曾為親建制的白韻l助選,「人力」絕不認同其「迎合媚上、左右逢源之政治取態」云云。「人力」立法會議員陳志全(慢必)在fb轉載該聲明的同時,仲貼髐@張撕爛懮同任亮憲鵀X照,以示劃清界線。

任亮憲其後在自己的fb轉發了有關圖片,說:「多謝您的鞭策,我會更加努力!」佢其後再上載陳志全與「狗主」黃毓民鵀X照,問佢會唔會撕埋呢張喎。有人更上載陳志全同佢之前鬧過冇「政治倫理」鵅u本土民主前線」發言人梁天琦鵀X照揶揄佢,「連梁天琦都可以包容,真不明任亮憲有咩問題要割席?」

「Raindy Li」就寸「人力」在立法會選舉時經常狙擊其他反對派搶票,實在冇資格話人「??票」:「??票論出自拳頭幫(『人力』),真係人唔笑狗都吠,唔諗鵀菑v點起家?」「Willy Chan」就針對陳志全唔妥初選機制,叫馮檢基退出一事:「你咁講政治倫理點解只限港島?跟足機制出鵀捅儒A又輸打嬴(贏)要呢?」

不過,唔少人都話呢單浀野j怪。「Calven Ma」就意有所指地留言:「其他組織我唔敢妄議,『人力』同你宣布(佈)決裂,絕對係出於好意。」疑為「人力」成員周志超更「畫公仔畫出腸」稱,「慢必割席,其實正正係幫馬仔拉票啦!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻