logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

志偉撐古仔勝任演藝人協會會長

2018-02-12
■志偉偕米雪向大家拜早年。■志偉偕米雪向大家拜早年。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)曾志偉、米雪、阮兆祥和余慕蓮等,昨日到九龍城出席慈善盆菜宴,志偉表示農曆新年跟往年一樣去拉斯維加斯登台,都會去賭場玩兩手,但自己是賭場黑仔。他又透露稍後會與老友出埠拍一個以感恩為主題的新節目,要去四、五個地方拍攝。

提到古天樂(古仔)當選新一屆演藝人協會會長,身為名譽會長的志偉,認為古仔是適合人選:「其實我三顧草廬,同佢食髐T次飯,最初佢都話自己忙,之後又問我點解覺得佢適合做,我話兩個字『有心』,古仔唔單止投資多部電影,又買好多製作公司,又低調做好多慈善,當選後都有同好多唔同單位開會,佢係屬於舊鶚撣怑惜騆新,新鶚撣怑惜騆資深鵅A好多人都話耳目一新。」他又透露古仔獲大部分人贊成通過當會長,可說是絕對勝任。

米雪表示農曆新年會放假,過年後就要跟夏雨、阮兆祥及關菊英等為合作演出的舞台劇進行綵排。

她說:「好擔心屆時忍唔到笑,因為之前拍劇忍唔到笑致NG而被導演話,所以會用手指甲拮自己的大腿,希望可以忍到笑。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻