logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳十三將翻拍《喋血雙雄》 古仔爆靚靚鎮宇片場吃不停

2018-03-20
■耳東影業首度舉行大型發佈會,吳鎮宇、張智霖、余詩曼、古天樂、袁詠儀、吳鎮宇及張達明等齊祝酒。 彭子文 攝■耳東影業首度舉行大型發佈會,吳鎮宇、張智霖、余詩曼、古天樂、袁詠儀、吳鎮宇及張達明等齊祝酒。 彭子文 攝

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)耳東影業昨日於香港國際影視展上首度隆重舉行大型發佈會,現場播放兩部今年上映,分別由吳鎮宇、張智霖(Chilam)、佘詩曼(阿佘)主演的《洩密者》以及另一部由古天樂、袁詠儀(靚靚)、吳鎮宇及張達明主演的《家和萬事驚》預告片。

而有份拍《家和萬事驚》的古仔就大爆靚靚及鎮宇在片場不停吃,說去補妝原來也是去食洁A靚靚笑謂有問古仔食唔食,他因要入戲沒有吃,又說六點後才進食,但她晚上六點後就不吃,所以大家不合channel。影片監製之一的達明,大讚古仔演出投入,古仔就笑稱如果是六點後拍攝就唔投入。

之後一眾演員及嘉賓上台影大合照及祝酒,曾被指介入Chilam及靚靚之間的阿佘,三人難得同場,頓時成了焦點,最初因Chilam 企錯位,令到兩女並排而企,後來Chilam發現自己企錯位才企到靚靚和阿佘中間,期間Chilam 一臉尷尬,全程直望,不敢望靚靚和阿佘,直至祝酒儀式,最初零交流的靚靚和阿佘,在阿佘主動下,二人來個碰杯,緩和了尷尬氣氛。

阿佘跟張智霖碰面不尷尬

阿佘、Chilam及鎮宇一起接受訪問,問到阿佘跟靚靚碰面可會尷尬?阿佘反問:「點解尷尬?」Chilam亦反問:「點解會咁?(有報道是這樣寫?)報道別有用心。」阿佘指私下在party都見過靚靚,也有打招呼。Chilam被問到為何企在兩女中間表現「硬晒」,他搞笑說:「唔通軟晒,成條軟皮蛇咁咩?」

到靚靚受訪時,說到三人同場似乎有點不自然,Chilam更表現生硬,她說:「好正常,唔係企邊個隔籬先硬晒?(阿佘囉?)都熟......(幾時熟謘H)其實我]唔係好熟,鬗蓿}場合見到會打招呼,我去探班見過幾次,打個招呼係禮儀。(尷尬?)點解要尷尬?我同Chilam都同咁多人傳緋聞,咁咪好唔得閒?大人來,唔係細路仔,冇乜好尷尬。」當記者欲追問下去,靚靚已有點不耐煩,不欲再談這個話題。

另外,會上又公佈多個正在籌備之焦點電影計劃,當中包括由吳宇森監製,黃海導演,陳十三編劇的《喋血雙雄》,陳十三表示會保留原著經典場面,再加上新元素。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻