logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

霆鋒:維護中菜 我願意去到咁盡

2018-03-22
■謝霆鋒代表華人首位出戰外國名廚David Rocco,比拚廚藝。■謝霆鋒代表華人首位出戰外國名廚David Rocco,比拚廚藝。

香港文匯報訊 (記者 植毅儀)福斯傳媒集團全新原創節目《名廚爭鋒》即將面世,並特別請到亞洲巨星名廚謝霆鋒與加拿大帥廚大衛洛可David Rocco橫跨亞洲五大城市進行廚藝對決,節目將在3月25日起,每周日在Fox Life及Fox+播出。人在廈門的謝霆鋒接受電話訪問表示代表華人首位出戰外國名廚,壓力好大,也因為對住David Rocco,佢係一個都好有名的名廚,而且要蒙上眼睛品嚐當地著名美食,再去複製及演繹自己的版本,所以難度提升了很多。霆鋒表示甚至有人覺得自己咻菑v去賭,咁輸魕O?霆鋒坦言有信心先去,今次希望畀世界各地的人睇到,中菜都可以係健康同時尚,如果大家想維護中菜,慢慢要向世界行出多一步。

一連五集的《名廚爭鋒》,兩大星級廚師將會帶大家走訪亞洲五個城市,包括澳門、順德、馬尼拉、怡保及吉隆坡,當地名廚除了會親自選擇地道菜式給謝霆鋒與大衛.洛可較量,展開一連串的中西廚藝對決之外,還會介紹各地的飲食文化。

對手經驗豐富造成壓力大

拍攝過程,兩位主廚抵達當地城市之後,將會被蒙上眼睛品嚐當地名廚的拿手名菜,然後必須試茖鴠奕黥M找正確的食材重現或創意再現這道名菜。謝霆鋒代表東方亞洲料理巨星主廚,在節目中和他對抗競賽的是代表西方料理巨星主廚David Rocco,他擁有成功的美食節目,透過熒幕傳達對料理的熱情給上百萬個家庭,並且還著有暢銷料理書,結合食物、旅行和生活元素,分享給所有喜愛的朋友。霆鋒接受電話訪問說:「能夠代表華人出戰,壓力好大。因為David係好有名的名廚,我們要蒙眼去試當地美食,再複製同演繹自己版本,難度提升好多。」霆鋒讚David份人好隨和,大家都鬘[拿大住過,某程度上想法同態度相似他說:「之前睇過佢節目,做得好好,好有人情味,佢捉每一個地方或國家料理神髓幾準,我都佩服佢呢個精神。佢的優勝之處係比我煮得耐好多,佢由細跟阿x入廚房,佢經驗比我豐富。」

講到有冇鑽研新招應戰,霆鋒表示去每一個地方之前,都有search當地最出名食材同菜式,始終係比賽,要有少少準備。問及私底下有冇搵人切磋?霆鋒坦言沒有,又花時間又花心機。之前霆鋒煮炡Q網民cap圖鷅穭W熱論,問到會唔會介意被網民惡搞形象?佢表示冇所謂:「尤其呢個唔係我的節目,規則唔係我的,剪接又唔係我,不過呢籪傶D令我覺得自己節目可以再好齱C」平時有冇為家人下廚?霆鋒話:「每次返來都一定會煮玵q屋企人食,他們鍾意邊度菜?因為我成日都變,基本上每次都試唔同洁A你可以問番他們。」

向世界展示健康時尚中菜

最後總結呢個節目,霆鋒表示好多人都問:「嘩!你玩咁大,今日《鋒味》鬖身茪什窸ㄩ漇Y首席的美食IP,你咻菑v去賭呀?咁輸魕O?」霆鋒表示當然自己覺得有得打,有信心先去。霆鋒說:「唱歌聽得到,拍戲睇得到,煮洃j家食唔到。好希望透過唔係自己的節目,係一個國際性的美國電視台節目,按他們定的規矩,十幾廿個專業評委係他們搵,限制係嚴格,在咁公正節目中去行呢步(比賽),我係願意去到咁盡,去賭博一次。同時老土讔艙f,好多西方廚、西方人口中一提到中菜又重味又重油,我今次用的方式、方向,是希望畀世界各地的人睇到,中菜都可以係健康同時尚,如果大家想維護中餐,慢慢要向世界行出多一步。」他節目中一道菜是用鯪魚起肉,再將鯪魚皮包住魚肉加紫菜,用炒鮮奶做襯底。賽果會在節目上揭曉。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻