logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

【娛樂專訪】「細佬」已學識易地而處 黃嘉樂歷練中成長

2018-03-23
■鶾髒盓眻N40歲,希望事業有新改變。■鶾髒盓眻N40歲,希望事業有新改變。

無豕k藝員黃嘉樂於無邢s劇《果欄中的江湖大嫂》一改以往靚仔形象,為配合他飾演的黑社會角色,所以特地留鬍鬚。說到現今不少TVB藝人離巢北上拍劇,早於2011年他也曾赴內地拍劇,之後回巢,嘉樂坦言人要有歷練才會想清楚很多東西。■採、攝:IvyChik

早於2001年,當時任職電訊公司的黃嘉樂去TVB檢查電話系統,而被邀加入TVB做演員。入行17年,憑天生Baby Face,黃嘉樂演出過60套劇集,有14次做人細佬,也做過多個現成為一線小生花旦的細佬。而去年在《心理追兇Mind Hunter》入面,他終於可以做一個有發揮空間的角色,演王君馨的老公,內心戲甚多。今次更大改形象,留鬍鬚演黑社會角色。

「襟老」變相咪「襟撈」

「我2003年加入第17期藝員訓練班。畢業後比起同班同學,如李霖恩、鄭世豪、何綺雲等,有較多機會,很快就可以有配角做,但公司畀我的角色,通通都係做人細佬,而且都係好乖,有些懦弱,有時角色性格都唔知點咁,即係無性格。以前其實相當抗拒自己生得年輕,局限了角色發揮。自己都快將40歲,比茈H前,你仲叫我演細佬角色,我自己都感到尷尬。但現在我懂得利用這個優勢,生得後生,個人『襟老』變相咪『襟撈』咯。幸好近兩年,角色開始有轉變,像去年在《心理追兇Mind Hunter》入面,做王君馨的老公,有不少發揮空間的角色。今次在劇中留鬍鬚演社團大佬,本身想形象上出來man些,但一出來,就被李天翔比下去。佢氣場好勁,唔出聲,望一望你,就令人好驚。」

對閒言閒語一笑置之

2011年,黃嘉樂父親患了重病,他一半為了多賺錢幫父親醫病,一半想往外闖闖,就嘗試到內地發展。其實嘉樂在內地有不錯的人氣,在內地接拍古裝劇《媽祖》做了男一,更有不少劇本向他揮手,可惜遇上舊公司人事變動,令他錯失在內地站穩腳跟的機會。之後重返TVB,聽到不少閒言閒語,但嘉樂都一笑置之,只因在內地多個地方闖蕩之後,他發現還是TVB好。

「當時趯VB一段長日子,剛好有人組公司向我招手,為賺錢幫父親醫病,就嘗試到內地發展。因為好多內地幕後人員,都有看我過往在TVB的劇集。初入新公司,係見到好好的前景,簽約不久就有內地劇組找我拍劇。記得當時見到份約,我都呆驉A一個劇有六位數人工,當時我仲盤算,如果一年3個劇都好好人工了。仲未計當時新公司承諾會開自家劇,咁應該有唔少工作啦。可惜好景不長,公司因人事變動,帶我入去的經理人走驉A新經理人打算用一線演員的價錢幫我接劇,咁當然冇人搵我啦,公司老闆又因為股票失利沒有開劇,自己呆等運到。鬗漲a做牮T實搵到好多錢,但我都睇到好多人情冷暖。好多時如果有演員做得唔好,真係分分鐘下一組戲就唔見髐H,隨時沒飯開,真係純粹係搵到錢。自己亦錯失好多機會,因為有些劇組當時直接找我,我唔喜歡應酬,所以一心以為公司會幫我接,後來就浪費了機會。回到TVB,以前有些幕後見我唔出聲覺得我串,回來後仲會有單打說話畀我聽,但我沒有理會,學識鷘I去易地而處,人要有歷練才會想清楚很多東西。現在同新經理人磨合了一段時間,大家開始了解雙方要求,我要求唔高,有TVB劇會先拍,如果有空檔亦畀機會我返內地拍劇。」

與女友同愛旅遊

黃嘉樂圈中的老友包括他口中的大哥鄭嘉穎、馬國明、唐詩詠,這些好兄弟姊妹,都是識於微時。今個農曆新年,各人更帶同另一半,新年團拜,十分sweet。說起做攝影師的女朋友,嘉樂表示拍拖將近一年,但已視為結婚對象,希望今年內或明年成事。初步希望旅行結婚,他大讚女友開朗又細心,更大爆女方已經跟自己媽媽相處得好好,一齊去旅行。

「我性格樂觀但唔係好識講洁A所以好多人以為我好串。就算同嘉穎佢]熟,我以前都怕主動聯絡他們,費事其他人覺得我想的咩啦。但現在人大了,心態唔同驉A現在我會主動在群組叫他們出來食飯,大家聚下。做人憑真心的很重要,正如我入行多年,出街有人認得,但卻未必叫得出名字,試過在街頭被人揶揄,『明咩星?二打六之嘛』、『做髐Q幾年都係咁』以前聽到會覺得嬲,但現在卻只會覺得『M家齯p朋友咁講鵅z。咁我係未夠努力,未能令你記得我名,咁咪做好些囉。同現在呢個女朋友拍拖後,自己成個人開朗鬫n多,她做婚禮攝影師,我們是在朋友間的聚會而認識,有共同的嗜好就是去旅遊,大家傾去玻利維亞傾到眉飛色舞。希望有機會同佢一齊經歷,佢有好多不同的旅遊經驗,令我們有好多共同的話題。記得拍拖初期,我們出街不拖手,佢問我係咪唔太鍾意佢?點解唔太拖佢?但其實是我覺得未穩定,唔想俾記者影到。現在拍了近一年,大家都有其結婚方向跨進,我媽咪都好鍾意佢,大家相處得好好。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻