logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

霆鋒名廚battle戰叮噹馬頭

2018-04-18
■今次比賽,霆鋒要煮多三十人分量。■今次比賽,霆鋒要煮多三十人分量。

香港文匯報訊 真人騷節目《名廚爭鋒》將近尾聲,前晚播出最後一集,謝霆鋒與加拿大名廚David Rocco繼續上演廚藝對決,今次大隊去到馬來西亞的怡保。當地名廚做導遊,帶蚞^鋒和David大吃當地名物。之後怡保名廚就先撤退,讓霆鋒和David慢慢感受怡保的飲食文化,希望可以啟發到他們第二日比賽的菜式,臨走前,David好搞笑咁話:「全部單會入你數謚捸C」

比賽當日,二人蒙眼試食馬來西亞著名美食Rendang Tok(仁當)。跟以往三站不同,今次比賽時間是三個半小時,因為除了要煮給三位評判食,還要煮多三十人分量,再送到餐廳,霆鋒說:「煮三十人分量,絕對係一個挑戰,所以行動要非常之快,如果唔係就大鑊。」除此之外,今次不再是獨自一個煮,而是要跟當地廚師合作,霆鋒說:「我幾鍾意同唔同廚師合作,因為會學到唔同的烹飪技巧。」

廚藝賽成抗熱賽

比賽地點設於室外,大家都煮到出晒汗,霆鋒邊煮邊說:「呢個唔係廚藝比賽,呢個係抗熱比賽。」雖然二人都於指定時間內完成菜式,但一向自我要求高的霆鋒看到自己作品時,似乎不太滿意,「我見到我碟菜上面塊麵包,有好多泡泡,好似溶鼲搳A再望一望David,我覺得佢做得好好。」

三位評判都好欣賞兩位大廚的菜式,特別是霆鋒的創意,「整個菜式都充滿Rendang的味道,將怡保著名的咖啡粉加入菜式中,將菜式帶到另一個層次,做得好好。唯一美中不足是咖喱角太油,有鷬vercook。」至於David,評判們就話:「辣辣]、有椰奶,不過presentation方面太簡單,可以好齱A感覺好似街邊買的食物。」最後霆鋒以24:23勝出,總成績霆鋒暫只以92:91一分領先。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻