logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

戴耀廷圖搞港版「希盟」 「黃絲」潑冷水翻「佔」賬

2018-05-18

「佔中三丑」中的戴耀廷成個中二病患者咁,又「雷動」又「風雲」,連近日馬來西亞大選都要炒一番,話由不同派系、部分此前甚至是「死對頭」所組成的「希望聯盟」在大選中勝出,香港亦應該搞返個「希望聯盟」,要推動香港反對派中不同麍ㄗt「團結」打選戰喎!支持不同派系嚘竷薄A當然齊齊回帶話其他派系幾咁不堪,仲話各黨派根本各懷鬼胎,咁搞只會進一步分化,仲批評戴耀廷越搞越大鑊,直情係「民主負資產」。有網民則直指,戴耀廷搞「佔中」撕裂社會,根本冇資格教人「團結」。■香港文匯報記者 陳川

有咩中二病得過妄想自私自利鴾牊麍ㄛF黨可以團結一致?馬來西亞今年大選出現了政黨輪替,戴耀廷就異想天開,近日騿m蘋果日報》撰文話,反對派不同政黨應該要組成港版「希望聯盟」,就有望鰫年區議會及後年立法會選舉中奪得過半議席,「令香港『專制化』的速度減慢」喎。

稱要團結反對派爭議席

佢鬗憭切n稱,香港反對派過往不團結係因為「中共」一直「挑撥離間、分而治之」,但各黨派其實只是「在爭取民主的策略及步伐有不同的想法而已」,「這些分歧應是較易處理」,又稱反對派應放下「『泛民』、『本土』等政治理念較重的論述,共同高舉一支能把各個反對力量團結在一起的旗幟」云云。

同派系的反對派支持者隨即留言「互數」。「Maria Cheung」就回帶,批評包括「香港眾志」在內的「自決派」,在此前特首選舉中呼籲選委投白票:「香港要總結教訓不能再有白票黨,他們以為自己好清高站在道德高地上其實是陷香港於不義!......蠢到 +01(加零一)!」「Han Julie」就插「港獨」分子:「即使肯俾(畀)『焦土派』優先選佢地(])都唔會俾(畀)希望香港!」

傳統反對派鵅uDante Ma」亦指:「前有『人社』之亂,後有『300加』分裂,其後更有天才朱軍師(朱凱Y)徒手打爛『初選』機制。......聯盟最終會有人從中攪(搞)叛變而告終,最後只會突顯各懷鬼胎,自私自利。你唔預呢班人又會被(俾)佢地(])攻擊,你預呢班人最後你一定被呢班人攻擊,可嘆哦!」

「Pys Phillips」更道:「香港鴾牊麍ㄝ琤輓L可能團結,因為人性只會為利益而妥協,並不會因為公義而犧牲自己鴽Q益。」

唔少人也直指戴耀廷不知所謂。「無敵神駒」仇思達就發帖話:「戴妖胡言亂語,宣稱要在香港組成『希望聯盟』,真係想笑死人。戴妖版本的『希望聯盟』,將會是只會容許佢希望見到鴾H聯盟,佢唔希望見到鼢N無得聯盟,最近的例子有馮檢基。因此,戴妖的『希望聯盟』,是沒有希望的。」

杜汶澤爆粗問癲夠未

一直撐「港獨」分子的演員杜汶澤亦勞氣地在帖子留言,爆粗鬧戴耀廷:「人地(])有個民選制度咖(謘^你U乜×呀關你香港人×事咩......癲夠未呀你戴妖!......要有希望首先要收戴妖!」

「Kwokchun Cheng」更翻戴耀廷舊賬,狠批道:「唔係戴妖『雷動』叫新西選民上午投黃浩銘,晚上投李卓人,點會拆散兩邊票呀,你自己搞清楚先啦,懵剩(盛)剩(盛)!」「Chiu Ting Chan」則恥笑:「如果可以組成復仇者聯盟,應該可以保護地球添(w)!」

有網民則直指戴耀廷搞「佔中」撕裂社會,冇資格講團結。「Tommy Chan」道:「戴先生『佔中』的失敗,是沒有將社會團結,反而將社會撕裂成很多陣形,『泛民』也分成『本土派』和『民主派』,這樣的格局將本來不團結的社會變得更不團結,結果連311選舉也輸掉,這也是和馬來西亞選舉變天一個很好的對比。」

「佔領」 「雷動」屢搞分化

「張佩芠」就爆粗道:「『佔領運動』已經令到香港人分化,唔係『黃絲帶』就係『藍絲帶』,無論係兄弟姊妹父母,都因為你個畜生鰜蚺洵菻責,你個×家剷仲要死心不息搞乜×狫p盟又鰜袚d分化香港人,你個×家剷真係唔死冇×用!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻