logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

認現實中做過「觀音兵」 鎮宇睇中定欣未婚邀拍戲

2018-06-25
■鎮宇透露戲中亦要扒龍舟。香港文匯報記者彭子文 攝■鎮宇透露戲中亦要扒龍舟。香港文匯報記者彭子文 攝

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳鎮宇、胡定欣、黃德斌、胡子彤及導演陳詠燊昨日到中環海濱活動空間為香港龍舟嘉年華擔任頒獎嘉賓,順道為電影《逆流大叔》宣傳,定欣更大受現場龍舟健兒歡迎。定欣感謝鎮宇找她拍戲,讓她上大銀幕,鎮宇笑言其他女星相繼出嫁生B「退休」,故趁定欣未生仔又有噱頭,找她出演。

鎮宇受訪時透露拍這部戲很開心,笑言戲中要扒龍舟,更會撩旁邊其他龍舟的女仔問對方:「你條咩龍?」 定欣就表示戲中不用扒龍舟,她說:「我第一次拍電影,係新龠}始, 多謝鎮宇搵我。」問到鎮宇為何會找定欣拍電影?他笑說:「其他禷顳矷A生仔鴷穸J,完成鷑史任務,光榮退休,趁定欣未生仔又有噱頭,所以搵佢。」

形容做「兵」似遊魂

戲中定欣飾演一名單親媽媽,鎮宇是她的「兵」(觀音兵,形容為追求異性,願為對方做各樣事)。問到鎮宇現實中可有做過兵?他坦承有做過:「係樂趣,不過做兵連自己唔去鵀a方都要去,隅恕S冇目的,好似遊魂咁,冇鬫菑v囓D意,(最後追到手?)當然追到至做,(你唔係等女媾嗎?)就算養寵物,你最後都係變鬻L。」

近日自爆有追求者的定欣,被問到可有收兵?她表示等做完舞台劇至算。說到觀音兵未必會等她,定欣指這樣就連做兵都無資格。再問到可會叫追求者買戲飛捧場?鎮宇就搭嘴說:「買飛係食散餐,你當定欣係咩?要就包場包一世。」定欣就附和說:「 唔係包廿零個位私人場齱A要包就包大場,呢個係誠意問題。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻