logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

【娛樂專訪】與馬明對感情事早有共識 心穎只會公開婚或分

2018-06-27
■心穎希望有個代表作。■心穎希望有個代表作。

無身姚Y劇《宮心計2深宮計》7月初將進入結局篇,劇裡演將軍的馬國明(馬明)和演宮女的黃心穎感情愈來愈好,劇外心穎和馬明的感情也愈來愈明朗,心穎坦言與馬明已有共識,如果要他們一起出來講感情事,一是分手,一是結婚,其他事對觀眾而言只是瑣碎事,所以沒需要作交代。■採、攝:植毅儀/化妝:Jeff Tang/髮型:Steve Shek @HAiR

選港姐入行的黃心穎,不經不覺在短短六年間攀上「女一」之位,還有大半年就踏入三字頭,心穎表示覺得自己短短一年間成熟了很多,也因為買了樓做業主,又有自己喜歡的工作,心中更加踏實。

「現在我29歲多,距離30歲還有大半年,但我覺得28歲去29歲那一年長大好多。28歲前自己好急躁,但過了29歲生日,所有事都慢落來,只需要開心,因為愈大愈難開心,而且開心也難維持,所以現在開心就做,唔要勉強自己。三字頭之前想做的都做到,好似搵到自己喜歡的工作、置業及買車。記得當年選港姐競選就是想豐富人生,現在我做到了。人成熟了,家人又安好,所有炡ㄕn就唔驚,30只係一個數目,沒有什麼好怕的。」

曾幾何時,心穎是緋聞常客,入行6年,幾乎和她合作過的男星都傳過緋聞,明明有些緋聞一睇就知是煲水新聞,但曾經也令伊人感到困擾。相反,和馬明關係明朗化後,心穎緋聞相繼減少,事業也愈來愈好,榮登女主角。問到心穎可覺得馬明是她的貴人?心穎坦言一段穩定的感情,令人更可專心工作。

遇他人踩過底線必反擊

「過去一兩年我多了機會,除了擔正女一又可以唱主題曲,有時應該唔適合自己的工作,又可以選擇唔做,工作上算有少少控制權。唔好講到是馬明帶挈我,可能係大家經過呢幾年,知道心穎係一個點樣的人。好多時,我有自己的底線,如果唔踩到去,我好少出聲。但也試過有些人,一來就試我底線,我直情同佢講,『你唔好來搞我,我唔係只會坐鰜袕Q人蝦的人』。」工作上,她自問不一定要姨做視后,唯一是希望滿足於自己的表現,希望有個代表作,大家見到黃心穎,就會講起該角色。

她稱跟馬明有共識,就是不會公開認是否拍拖,「我們唔係唔認,係覺得冇牰搨n交代,如果交代鬫言顙あn似變鬫n公眾,係大家的事,當有少少問題時,所有炡ㄦ|放到好大,我唔鍾意咁,所以工作同感情分開。將來結婚都可以出來講,因為係喜事,可以交代,其他牊幮[眾而言都係瑣碎洁A冇人想知我倆的事。我們有共識一旦企出來講,一係結婚,一係分開。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻