logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】網民續揭「眾志」事件疑點

2018-08-29

「中箭(香港眾志)」前日開記招話有兩個非骨幹成員曾經鬗漲a俾國安扣查,但成件事得佢]自說自話,既冇人證,又冇物證,唔少網民都漸漸梳理出唔同疑點,質疑佢]「既然要扣查,點解遊覽完大陸(內地)先拉」、「既然非骨幹成員國安都知,仲使乜問佢]咻身名單」、「點解『中箭』今次咁忍得遲鬫5個月等到香港高鐵都準備通車先講」等等。 ■香港文匯報記者 甘瑜

「Stephen Sin」︰如果大陸(內地)真係捉得你返去...... 咁你又點會返到蟑輕......

「Focke Lo」︰點解一返香港唔立即報警? 報完警一樣可以開記者會,有無其他人證明佢真係俾人拘留?

「Chi Hung Wong」︰疑點一,國安人員不輕易表露身份及證件,二國安有自家辦事處,外人如公安民警也不知曉,怎會帶犯入派出所?

「Allen Wu」︰既然分別清楚掌握到兩個「不起眼蛋散」行,又何需拷問要提供「組織」資料?自己可能調查得更清楚啦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻