logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

孖心穎合作一拍即合 王君馨怕人唔熟扮熟

2018-09-21

香港文匯報訊 王君馨(Grace)及黃心穎(Jacqueline)早前為彩妝品牌全新秋季唇妝系列拍攝宣傳短片,飾演故事中一對感情要好的閨蜜。Grace和Jacqueline雖然首次合作,但埋位演繹閨蜜時卻意外合拍,全因二人於片場放Break不斷悄悄話互相交流,所以一拍即合,令整個拍攝得以順利進行。二人傾得如此投契,皆因大家小時候均於外國長大和讀書,且同樣參選過香港小姐及擁有一身良好的舞蹈底子。Grace談及與Jacqueline 第一次合作非常愉快: 「儘管大家麰榆璊ㄕP,但之間話題好湓ey,而且大家諗法同樣都好正面,唔使幾個 Break,就好似已經知道大家諗咩!」而Jacqueline 隨即回應:「Take 個 Break 真係唔同齱A除鬫菑v可以轉換不同態度去面對問題,閨蜜之間又可以增進儱P情。一舉兩得!」

當被問及現實生活中,有否遇茩虃籉扮熟的人,Grace答:「梗係有啦,好怕呢種人,真心定假意其實一眼就睇清楚,但有時候好難直截了當去拒絕呢囍甈陛A所以呢灡伬啈n需要一個Break,換個心情諗下點樣處理,停一停不但可以化解不必要的爭執,而且會讓對方和自己的心情好一點。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻