logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

孖師兄杜德偉開騷 千嬅授懂得放手養兒心得

2018-10-05
■楊千嬅與杜德偉前晚開騷,全場座無虛席。■楊千嬅與杜德偉前晚開騷,全場座無虛席。

香港文匯報訊 楊千嬅與杜德偉(Alex)的音樂會前晚於亞博舉行,全場座無虛席,過萬觀眾與他們共同歡度一個開心晚上,唱到快歌部分觀眾更是開心地全場站立起舞,氣氛熱烈。由於今次丁子高的正向文化娛樂公司是項目統籌,所以全家總動員來捧場打氣,另外蘇永康,方力申等均有到場支持。千嬅更自爆每次約食飯都係傾湊仔經傾唔停口。

千嬅及Alex首次合作大型表演項目,得到觀眾熱捧,狂喊安歌不肯離去,令二人都表示十分開心,Alex更謂其實這個騷大家喜歡的話,可以用作巡迴世界。

專程為個唱巴黎買歌衫

為了這個騷,Alex特登在演唱會之前飛去巴黎買衫,至於他的囝囝雖然演出當晚沒有來,不過總綵排時就有來捧場,Alex說:「總綵排鶪擃Y佢兩歲生日,媽咪帶了佢來同我鰜嵽x切蛋糕,我鬘x上面仲唱驉mhappy birthday to you》畀佢聽,佢係第一次見到Daddy鬘x上面唱歌,我見佢好認真咁望住我同聽呀,聽完仲識得開心拍手掌。我專程拍低片,等佢第日大個可以睇返,記得返Daddy,媽咪幾錫佢囉。我老婆就話生日禮物好緊要,決定每年買一O金送畀佢,咁等佢十八歲佢就有十八O金。」旁邊的千嬅聽到就不停話,真係好sweet 呀!又搶白說:「小朋友生日禮物真係唔可以漏謘A漏鼳會同你計,追返你。哈哈,我個仔細個都收到屋企老人家送過金,我就同佢買了十份八份保險,咁同儲金都差唔多謚捸A哈哈。」

畀空間兒子自由發揮

說到唱歌Alex是師兄,但湊仔就應該千嬅變師姐,千嬅話「係喎,我湊多佢幾年,經驗多一些,所以我們約食飯都係傾湊仔經傾唔停口啦,我個人就覺得湊仔同女真係方法不一樣,仔真係唔使好保護,反而要畀多些自由空間佢自己去發揮,有問題等佢自己去承擔去解決,咁先至令佢]成長,我以前都幾保護囝囝,佢入了國際學校之後,我便開始學會『放手』,現在學校發生咩事,老師會同我講,但係我就唔會過問,由得個仔自己去面對囉。等佢學識點樣解決問題。」

Alex 一路聽就一路話:「我鶩茈繰荂A現在我都係要保護佢啦,最緊要係健康,第日讀書先放手等佢自由發揮。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻