logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:拉票變趕票 長毛有仇口?

2018-11-18
■長毛去完李卓人造勢會後,發帖幫手拉票,但睇見有不同意見黚d言,竟然爆粗鬧人係「蛤蟆」。 fb截圖■長毛去完李卓人造勢會後,發帖幫手拉票,但睇見有不同意見黚d言,竟然爆粗鬧人係「蛤蟆」。 fb截圖

民主就係應該聽不同意見,有錯則改之囉,但幫李卓人助選鴾H就口講民主,其實就唔係咁諗囉!話說「長毛」梁國雄前晚去鬻鶢穭H造勢會,然後出post幫手拉票,但當有網民留言發表不同意見,長毛就即時標童咁,爆粗鬧人係「蛤蟆」,仲話:「你有票?我唔要呀!」

留言唔硠 爆粗鬧蛤蟆

話說長毛出post幫李卓人助選,有不少網民入去留言,話李卓人唔係合適人選,例如「Ringo Wong」就話:「咁多年投你班無賴一事冇成,剩咫H工,遊埠,供自己樓,拷蚍ヾI」

唔硠市}當聽唔到,又或者同人講道理囉!不過,口講民主長毛一見反對意見就大發神經狂鬧人,「金句」包括:「??家鰜袙稗U,收啦!」「我×你班蛤蟆呀!你有票?我唔要呀!」「除鰫O度打飛機之外,你班蛤蟆仲識做乜?」

眼見長毛發鷕騿A「Chun Chan」就留言嘆道:「你]同所謂麊夾民主公義已經越行越遠。」「元小武」亦話:「各位市民唔好再作賤自己。投給『泛民』等於自認蛤蟆。」

「神駒」仇思達亦發帖話:「 長毛賊不斷叫囂『×票』,貶抑『本土派』支持者為蛤蟆,並宣稱『你有票?我唔要呀!』大家識做啦。」「獨」人周X峰亦趁熱鬧:「本報訊:梁國雄正式代劉小麗宣佈,並不需要『本土派』選票。」

「Kenneth Tsui」取笑道:「毛哥咁憎人哥謘A佢唔係『收鷟』九西??走瓛憫r?」「Wong Wai Hing」就突破盲腸:「長毛梗係唔要......都唔係選新東!」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻