logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

r化身陪月湊B沖涼換尿片 鄭嘉穎封愛兒做「皇上」

2019-03-06
■鄭嘉穎稱現封了兒子做「皇上」。■鄭嘉穎稱現封了兒子做「皇上」。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀、李思穎)鄭嘉穎、徐冬冬、 溫碧霞、Rosemary、Jessica C.及Ana R.等昨晚到中環出席畫廊活動。嘉穎榮升人父後昨首度公開亮相,並大方分享湊仔經,他又笑言自己都是「陪月」,沖涼、換尿片都會幫手,指愛兒似「皇上」般,要什麼就即刻要。

嘉穎做了爸爸後首次現身公開活動,精神看來不俗,談到做爸爸的心情及感受,他感受甚深說:「嘩,歷歷在目,成個過程都冇諗過興奮得薑S好輕鬆,因為麻醉師係馬來西亞人,入到產房對方問我想聽咩歌,最後就播艭棺P的歌出薄A所以冇諗過成個過程輕鬆咁度過,(剪臍帶呢?)畀我想像中韌,唔容易剪,要用齯O先剪到,見到BB出鶢霂u係好難忘。」他坦言見到兒子出世很自然便眼濕濕,他與太太陳凱琳(Grace)都為BB好健康而開心。

問到兒子似誰?嘉穎笑說:「我阿媽話似我,我覺得佢越大越似Grace,現在就似我多齱C」嘉穎又稱現封了兒子做「皇上」: 「個仔係奀皮仔,佢要乜就即刻要,條尿片濕少少就嗌,最高紀錄一日換十七條片,我現在叫佢做皇上。我好清楚同佢的溝通方式,因為佢現在冇淚腺,衋蒂n渣,喊都冇眼淚,只係投訴,呢個亦係佢可愛之處,洗Pat Pat、沖涼、餵奶乜都要快,個仔唔等得。」他又認為自己不算是個淡定的爸爸,第一次幫兒子沖涼都很「論盡」,要睇陪月沖過幾次才敢幫兒子沖涼,反而換尿片就簡單一些,至今BB仍未請過自己「飲茶」,因為他換片時會用手掩住兒子的重要部位。

尊重太太出關工作決定

問到可有因湊B而睡眠不足,他謂連同自己在內共有五個人照顧兒子,真的是「皇上」,當BB睡荇氻j家又爭茤瞗C他又笑言自己都是「陪月」,要陪太太坐月。問到是否要坐足成個月?他說:「呢個月都好充實,不過差唔多要出關做洁A齯u作已排到滿晒。」日前Grace未坐完月便出席活動,似乎唔夠乖,嘉穎稱要尊重太太,他都有向她講出自己的睇法,當然希望她成個月養好身體,但都尊重她的睇法,夫妻最緊要互相尊重,現在就好似聽Grace的爸爸講,大事由他決定,小事就由Grace決定,如果又是大事又是小事就由Grace決定。

說到Grace產子後,上圍升到D Cup?嘉穎笑說:「係呀,多謝,(可滿意?)唔好咁講,我點樣都滿意,(點獎勵太太?)我問鼳好多次都仲未有答覆,我唔想買鑫唔鍾意洁A等佢揀到最好為止。」

徐冬冬與尹子維處冷靜期

另外,徐冬冬近日被網民拍到在街頭與男友尹子維鬧交兼爆喊,傳聞導火線是因男方「偷食」女方的助手,問到徐冬冬與男友鬧交一事,她坦承確實與男友吵架: 「自己心情有些不開心,但吵架不是因為有第三者,而是因為彼此觀念不同,(和好沒有?)最近都沒有通電話,大家要冷靜一下,我們做了好朋友很久才一起,我們除了觀念不同,覺得他人品特別好,又專一,(冷靜多久?)我想我們還是會有發展,但要看緣分,(結婚對象?)要看看了,這些不是我一個能說到的。」說到之前尹子維帶她返美國見家長,徐冬冬承認有見過對方家長,又稱男友媽咪是自己喜歡的前輩。問到伯母可有催婚?她說:「冇催婚,(現等男方做主動?)其實他對我很好,但兩人睇問題的觀念不同,(不怕冷靜期太耐感情會變淡?)不擔心,自己年紀已不小,已廿九歲,若不能一齊走到最後都是一個緣分。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻