logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】薛順強下季韋達副練

2019-04-18

將於五月廿五日星期六舉行的克蘭芝一哩賽,香港共有四駒報名,除了上年冠軍「川河尊駒」外,尚有「平湖之星」、「跳出香港」及「星洲司令」。另外,六月初安田就有馬王「美麗傳承」準備報名,早前郭氏搞慶功宴,與大摩異口同聲,都話睇埋月尾冠軍一哩先再決定,再下一步六月下旬,日本另一戰寶塚記念反而更清晰,告仔旗下的「時時精綵」好大機會成行,當然睇埋五月遮打盃先作實。上年「明月千里」寶塚記念跑第二,當時大摩曾指出「時時精綵」及「大雄圖」都很適合跑呢場,如今「大雄圖」回流英國,咁「時時精綵」又點呢,原來告東尼都有意思計劃跑寶塚,但大前提係日本馬會容許多匹馬陪「時時精綵」啟程。派馬海外遠征練馬師梗有所盤算,記得「明月千里」上年前往,自己留在檢疫馬房,好在有人陪,但點都唔及有馬相伴,起碼情緒都會穩定齱A最重要係「時時精綵」咁有卡士,日本馬會都想佢參戰,所以呢個條件極大機會接受。

另一方面,霍利時副練薛順強下季將加盟韋達,呢單消息近日在圈內瘋傳,雖然一切仍有待牌委會六月公布,但霍利時新副練人選都有埋,佢係霍廄內部調升奰馴麟,佢係早幾年孫達志副練,自從孫達志散倉,佢就埋唔到班,先去文家良再轉霍利時,據悉呢個後生仔好務實,當初亦冇因為燉冬菇放慢手腳,依家時機一到又有機會歸位。講真,今時今日馬房唔算多,副練個位好矜貴,自上星期薛順強落實跟韋達,兩位自知已失勢黻すm,即時致電霍利時傾偈,不過戴兆麟鶺N廄領班一職做得好,霍利時最鍾意佢,同自己一樣埋頭苦幹,另一方面,現任徐雨石馬房第二副練,跟李易達多年龠嬪荈砥A下季將會轉去蘇偉賢,取代現任副練鍾占祺,仲有一個未經證實,係現任賀賢第二副練余詠詩,有望加盟一個本地倉做番正式副練。講番薛順強,佢本身係紅褲子出身,騎操得工作又細心,兩大賣點都畯章F口味,更重要一點係暫時所知,韋達基地好有可能鷇纗B馬房,小強在霍廄多時,既熟晒架鶠A拿郃灠言h機坪運動量同人手安排,到時咁開倉就易辦好多,所以同韋達傾鬫n短時間已一拍即合,未來進一步交出表現,三幾季之後,就有權獨當一面。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻