logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】昔責暴行今又玩激 「飯民」扮失憶自摑

2019-05-13

日前立法會審議《逃犯條例》修訂麊k案委員會搞到七國咁亂,成班「飯民」離位、衝擊、搶咪、拉扯、推撞、飛撲,爭囓H為睇錯鰹瘞奕鶠C但其實十年前,民主黨同公民黨曾經發表過聯合聲明,話不滿社民連3個議員「動粗干擾會議進程」、「傷害立法會的尊嚴」、「阻礙議會有秩序運作」,仲對此表示「非常遺憾」w。唔少網民都囿蟢g炷0滲Z「飯民」又中回力鏢,仲反問佢]︰「點解唔譴責自己?」

鴿訟被回帶曾譴責同道

成日狙擊「飯民」鵅u無敵神駒」仇思達前日又發功,鐪acebook出鷜g《歷史在笑『民主派』》,貼鬙薔D黨同公民黨2009年譴責社民連嬼n明。原來當年仲係社民連立法會議員鵅u長毛」梁國雄、黃毓民、陳偉業鰨犮羺]爺曾俊華宣讀財政預算案時,走去掃跌曾俊華^面洁A又想搶演辭,長毛仲用書掟中曾俊華w。事隔兩日,民主黨同公民黨就出鱄蚆n明,批評呢3個人「動粗干擾會議進程」、「傷害立法會的尊嚴」、「阻礙議會有秩序運作」,仲建議立法會議事規則委會員討論事件,「防止此類破壞秩序的行為繼續發生」w。

睇返日前班反對派議員鵀甈陛A真係「動粗干擾會議進程」、「傷害立法會的尊嚴」、「阻礙議會有秩序運作」樣樣都中,仇思達就抵死地微調讔n明,由譴責社民連變成譴責「泛民」,又真係完全琩瓮{。

網民批無限搬龍門

唔少網民都恥笑呢班反口反到毫無羞恥心麊x民。「Conan Ho」簡潔概括︰「回力鏢。」「Patrick Ng」話︰「哈......莫講話十年前,就算五年前翵ぅO班×街都唔知搬幾多次龍門啦。」「Kenny Kwok」質問︰「人地(])做就破壞秩序?自己做就伸張正義?」

「Debby Kong」狠批︰「呢班垃圾連雙重標准(準)都已經唔係,係完全冇標準,反正人地(])做就係×街,佢地(])做就係英雄,人地(])做就係搞亂個議會,佢地(])做就係為民主。」「Mandus Lau」看透世事咁話︰「戲子黎(薄^姐(隉^。」「Michael Wong」直情質疑︰「公民黨及民主黨成功消滅社民連並搶埋人家瓛慼H」唔怪得之唔想長毛選潛在儱s東補選啦。

「Yau Yau」就話︰「奏f(返)佢]修改議事規則時大義凜然鼣秘出黎(薄^打面就琚I」呢句說話又幾有啟發性,香港文匯報記者真係睇蠳鵅A民主黨前主席、時任議員何俊仁當時話,對於有議員鷊|議期間行為不檢「感到遺憾」,所以支持事務委員會同法案委員會鴷D席有權趕走鑨巀陪,「以免影響立法會尊嚴。」佢仲話,公眾對「會議能否有序、暢順地進行」有期望咁話。

公民黨主席、時任議員梁家傑都有發言,話佢]個黨同廣大的市民一樣,「我們也很希望能夠保持議會的秩序,亦希望最低限度能夠保證,出席本會會議的政府官員及公眾均不會感到任何壓力,或人身安全受到任何威脅。」

學網民「Chung Ming Lam」話齋︰「(『飯民』今日)點解唔譴責自己。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻