logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

林雪恨姨證明自己

2019-05-16
■林雪於《PTU機動部隊》中飾演重案組警員。■林雪於《PTU機動部隊》中飾演重案組警員。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林腄B蔡卓妍、方中信及林雪等演出的網劇《PTU機動部隊》正於「黃Viu煲劇平台」熱播,相隔十五年再度接拍「PTU」題材的林雪更率先劇透劇中的動人情節。在《PTU機動部隊》中林雪飾演重案組警員,與方中信最多對手戲,他又搶先劇透最感人的一場戲:「最鍾意就係我被賊人『搞掂驉z麚儺腹A因為我用簡短的幾句對白,總結鬻睎舅J面的人生。正如我琠畛縑A我唔會用時間做無謂洁A我鰨t館冇咩事都係休息鵅A成日都休息鵅A哈哈!!但係遇到真係要為大眾服務、甚至獻出生命的時候,我係一如既往咁樣走到最前面,所以我覺得麚儺葷僱盛o好好,多謝導演,就住麚儺葷畯抾刓鬫n耐,我咁樣走係好齱A就係咁,大家睇啦!」

對PTU系列有情意結的林雪,提到當年憑電影《PTU》得到第九屆金紫荊最佳男配角,他回味說:「呢個係我第一個獎項及第一套領銜主演的戲,所以拍返《PTU》(網劇),仲有少少停留籙姨時的興奮感覺入面。」他又直言仍然恨姨,如果憑《PTU機動部隊》奪得人生第一個網劇獎項,肯定相當滿足,因為獎項就係最好的證明。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻