logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

鴿黨中委播謠 拒認錯續死撐

2019-09-07

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)縱暴派、暴徒近日不斷散佈謠言,聲稱有「義士」被警員在太子站「打死」,引發連日太子甚至旺角均出現混亂,其中一個始作俑者就是民主黨中委梁翊婷:她日前在網上肆意傳播謠言聲稱「太子站死了6個人」、「是警察從後90度拗斷頸致死」云云。有關消息被廣泛傳播,連「自己人」也看不過眼,但她非但拒絕認錯,更聲稱「播謠有理」。

梁翊婷日前在網上傳播假信息,聲稱有街坊向她爆料稱「太子站死了6個人」,「6個人都是斷頸死」、「是警察從後90度拗斷頸致死」、「醫護警察都知」,又稱以前「有街坊」報料給她,「最後發現條料好堅」云云。

「自己友」都看不過眼

此信息一出,連本應是「同陣線」的前街工成員王曉君都看不過眼,要求求證。她在facebook發帖道,自己見到有關消息後,即在IG「問一問呢位社區幹事可否追查下去,既然佢講到街坊灡で搯瞴A咁佢真係會當係真咁去追一追?例如最基本既(鵅^留街坊contact、同佢做個完整紀錄、問佢可否介紹殮房朋友之類咁啦。點知一問之下,佢答:『都唔會求真到,當聽下先啦』仲要比(畀)個笑容emoji我。」

她直言:「好多人真係好緊張831真相,姑勿論死人係真係假,俾你咁搞法越吹越大......但原來你自己都唔信、聽完就算,既然個source係咁,大家無謂再傳死六人鶩舁ost了,要操作fake news都唔好咁搞法。......要追真相,但用行動同合理推論、追查,唔好亂×吹。」

揚言「開啟全面假新聞」

梁翊婷昨日在其facebook為自己傳播假消息狡辯,聲言「沒有什麼需要澄清」,聲稱「真與假還重要嗎?不信任根植在心底,互相仇恨對方。我會相信我仇恨的人嗎?不會」,又聲稱「開啟全面假新聞」,哪怕以「沒有人相信真相」為代價,「這是世界的新常態」云云。

「Roger Lee」就留言狠批:「人人都會相信自己想相信翵ヾA但稍有知識水平同理性鴾H會選擇聽完就算,到事態發展到合適時機先會公開評論,而唔會好似你咁聽到街坊獨家猛料就如獲至寶周街唱。你係民主黨中委,又代表民主黨做緊地區工作,要面向公眾,一言一行都有影響力,有乜理由可以亂講?有人提你,就輕挑地回應反正都fact check 唔到。我係你就講少句啦,有無諗過有人信你的話,情緒激動會做出傻事?咁大個人鰬F圈有少少身份講野(洁^都唔經大腦。」

「Jay Rila」亦話:「作為政治人物,真係唔好隨意帶風向,唔係咩『對家用fake news就得、我地用fake new就唔得』既問題,而係太多mentally unstable既(鵅^手足,可能誤信你一個傳言,就會更加絕望,更加想跳。唔係話唔查,係小心處理。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻