logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張錦程坐輪椅翻車險撞頭

2020-01-13
■ 張錦程要坐輪椅演出。■ 張錦程要坐輪椅演出。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張錦程與導演彭秀慧昨日到將軍澳宣傳港台連續劇《沒有牆的世界VII》,與街坊作近距離接觸, 並暢談第一次與殘障人士合作演出的感受。

在《沒有牆的世界VII》中,彭秀慧與張錦程首度飾演情侶,彭秀慧表示張錦程是其大師兄,二人第一次合作是1995年演出舞台劇《 遇上1941》,她演妓女,對方就演嫖客,其後因對方加入電視台又作多線發展而少了聯絡, 相隔多年後再次合作,令她有很大心理壓力:「覺得佢成個人唔同晒,差灟艭{得。」 她又大爆讀書時已聽過張錦程為了做戲好癲:「 記得佢有次為鱁耋艇O自己性格躁齱A只食肉唔食菜,今次唔知佢食曮均A同佢合作好好玩 ,好珍惜今次合作。」

要坐輪椅演出的張錦程,表示拍攝前都有跟導演、監製深入研究劇情,更自爆試過炒車:「事前都要練習坐輪椅,我坐部輪椅係運動員用鵅A好多傷殘人士打籃球都係用呢部,操作起上薯n靈活,雖然好少速度快鼣鶪f,但有場戲講我好嬲咁出鏡,我唔知部車咁快,因為我冇『烏』前個身,結果翻車,個頭差囍釣ヾA好彩我有條辮墊住卸力,全場人大笑。」

遭投訴常爆肚

談到拍攝趣事,彭秀慧投訴張錦程經常自行加對白:「我有喝住佢唔好自行加對白,不過我]有默契,一埋位都OK,因為個角色講我]拍7、8年拖, 經常打打鬧鬧,琲蟪舅仃‵Q角色。」

問到二人演情侶可有親熱戲? 張錦程說:「電台劇集有幾親熱呀?」彭秀慧笑說:「冇安排睡房位,永遠都係飯^,最開心最尾有場戲,講述我要抑壓住咁爆喊,仲要成個人抽搐,令我重拾返演員樂趣。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻