logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「黃絲」借「台選」爭功撈狗咬狗

2020-01-13
■何韻詩謀出國語或台語專輯吸金。網上截圖■何韻詩謀出國語或台語專輯吸金。網上截圖

台灣地區日前嚙嬼|,民進黨事前大打多張悲情牌包括大打香港修例風波牌,散播恐慌,令政績乏善可陳嚚痍^文成功連任。咁樣鵀]果關係明明白白,唔少「黃絲」甚至「港獨」分子當然覺得自己應該被「論功行賞」,要求台灣方面照顧返屭姻麰輕銦u手足」。不過,浸會大學學生會會長方仲賢早前先因為台灣唔幫手足而鬧人]食人血饅頭,結果俾台灣人鬧返轉頭,經過呢個教訓,今次唔少「黃絲」率先向呢囍菑v人開刀,叫佢]唔好往自己臉上貼金、唔好成個乞兒咁向台灣蚍ヾA咁樣咪又爆發一輪罵戰囉。

杜汶澤乞求救「手足」

其實兩種觀點都有大批「黃絲」擁護謘C其中,「港獨」藝人杜汶澤就麜個facebook專頁「杜汶澤 喱騷」度,完全鼓吹「台獨」咁話︰「希望妳(蔡英文)記得協助妳當選的香港『義士』的血淚,希望你會繼續為香港『抗爭者』發聲......最重要是希望『蔡總統』可以救助流亡到台灣的香港人,香港手足不是 condom(避孕套)!」

對蔡英文冇乜信心麊壎螺s副主席周諾恆都開post話︰「(蔡英文選舉總部)台上『光復香港 時代革命』嗎?好了,那有香港人收到過民進黨或政府的資助嗎?難民法甚(什)麼的需要時間嘛,好的。勞工甚(什)麼就算了。不強求。」暗示唔覺得蔡英文會幫香港人。「Joy Tabby」氣憤狠批蔡英文利用香港︰「妖,人血饅頭到呢!......關心而不介入,但選前之夜勁大篇幅講香港係乜玩法?」

不過,亦都有人唔同意呢讔羲k。「Albert Chan」留言質問︰「欠×鬻A咩?」周諾恆都唔弱︰「消費(義士)唔使俾(畀)錢?」「Albert Chan」揶揄回應︰「怪不得有台灣人當香港人乞兒。」周諾恆再次寸返轉頭︰「香港人最好無錢收都當人『恩客』。」

「黃醫」反斥搶功厚面皮

「黃絲」醫生黃任匡就出post勸喻呢躟控o台灣要「報恩」鵅u黃絲」話︰「做個成熟的香港人,好嗎?」佢直斥,呢種「往自己臉上貼金」屪a習慣,真係要改一改,認為台灣人自己建立民主制度,香港人「冇功勞謘v,「宜(M)家厚著(荂^面皮走去向成功『捍衛自己家園』嚜O(台)灣人領功(甚至要求回報),未免太肉酸鳥(了)。」

網上亦有人特登製圖恥笑杜汶澤以為自己大晒,唔少留言亦都叫佢唔好老奉覺得台灣要「報恩」,但「LH F Ng」就撐杜汶澤︰「請你(蔡英文)不要忘記是班香港『抗爭者』為妳喚醒班台灣『國民』民主自由之可貴,請好好對待他們,讓佢]有一個名正言順翵郊鰿’b台灣。」

有羉竷薊蔣§◇高漲到希望蔡英文謝票時唱「港獨」歌《願榮光歸香港》咁話,但就俾其他網民一句KO︰「自我中心到一個點,好似全世界要圍荍A香港來轉咁。」

我]又睇下其他意見。「港獨」藝人、「612人道支援基金」信託人何韻詩就話︰「好啦好啦,看來要開始啟動國語/台語專輯了。」好心班落難「手足」就學鴾H啦,主動發財,唔好靠被動施捨嘛。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻