logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】無並z「黃絲」講大話 自己友:今次幫唔落啦!

2020-04-02

「輸打贏要」係「黃絲」翵憳狩g照,佢]最叻就係鬧住人颶拷蚍ヾC話說近日唔少國家為防疫「鎖國」,但有灟躞悁鵅u黃絲」就繼續去旅行,結果梗係滯留當地返唔到薄C一名被困秘魯鵅u黃絲」吳小姐連日鐪acebook開post呻被隔離鴷肮◇G過坐監,有香港媒體好心報道佢黿〞p,點知吳小姐就扮清高話自己只接受過「黃報」《蘋果日報》鼣X問,大鬧無邦q視(TVB)冇經授權就轉載佢籪禤ヾA激到無角蓿}大家儮儭黹O錄,證明吳小姐「擘大眼講大話」。網民見到都話睇到慣,形容係「黃絲」鴾@貫作風,連「黃營」自己友都話今次幫唔落啦!

特區政府上月呼籲市民停止外遊,不過,吳小姐堅持去秘魯旅行,仲好自豪咁鷊磽a景點展示有「港獨」標語嚘X幟,等到秘魯「鎖國」鶧}先識驚,仲即刻打畀香港入境處求助,但對方建議佢搵當地中國大使館幫手,結果佢就「黃絲」病發,話自己唔會一邊鬧中國,一邊對住「貓哭老鼠」鴾什磥j使館求助,仲話自己寧願滯留秘魯都唔會搭包機走喎。

有網民踢爆話吳接受媒體訪問黈伬唌A明明話想入境處提供金錢支援,但M家就誓神劈願話唔需要「中國幫手」。吳睇完相當唔服氣,話有矕C體亂咁吹風,製造佢要求包機黻眸H,又「澄清」冇授權過無言籉馧X問同取材,叫大家「睇少鬞VB罷啦」。

無豕銕鷊s聞節目公開同吳儮儭黹O錄,清楚見到吳話只要註明出處就可以使用,而無言蝜鴽d嬼羲k深表遺憾。證據擺在眼前,吳終於「跪低」,話自己「一時搞錯」,「唔記得」有畀轉載權無芋A所以同大家講聲Sorry喎。

「黃營」網民:影衰「黃絲」

有「黃營」網民都話睇唔過眼,「Hei Dogdog」話:「本來都撐你,但真係撐唔落一個冇誠信既(鵅^人,對你好失望。」

「Janice Li」仲話:「大話精,影衰『黃絲』。」

「David Pong Chun Plu」:「有洐曮Y道歉左(驉^就可以搞掂,你影響緊麰曮Y你一個人翵ヾC」■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻