logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

囝囝畢業禮延期 黎燕珊感失望

2020-04-24
■黎燕珊想見證囝囝戴上四方帽。■黎燕珊想見證囝囝戴上四方帽。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎燕珊昨日到觀塘為葉家寶及黃守東(阿東)的網上節目擔任嘉賓,分享當年在亞視的難忘往事,由選亞姐到拍改變她人生的《成吉思汗》都會傾,她又大讚初入行的阿東已是可造之材。

黎燕珊憶述大約在十年前,與家寶及初入行的阿東同往北京工作,因航班延誤,令她對阿東另眼相看:「航空公司安排我]入住酒店等候,仲安排鬻琣P一個三唔識七翵k人同房,阿東即時拒絕,仲話我]自己出錢住單人房,鶢閫矬控o佢好hero,好戥公司開心請到個好員工。」

新冠肺炎疫情持續,不少人都會留在家中抗疫,黎燕珊表示近日與女兒反而經常在家做運動,她又提到在英國求學的兒子,原定七月舉行畢業禮,現在要延期,令她很失望:「作為家長真係唔開心,畀鼲搹h錢,都係想睇佢戴四方帽,不過冇辦法,阿仔原本趕及我五月生日之前返薄A不過航空公司又取消鰳霂Z,我仲book鱁s店畀佢強制隔離,現在就唯有遲囓,所以今年生日願望是希望疫情快纗L,阿仔可以行畢業禮。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻