logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

許廷鏗林欣彤自爆曾不和

2020-06-11
■許廷鏗和林欣彤由戰友昇華成為密友。■許廷鏗和林欣彤由戰友昇華成為密友。

香港文匯報訊(記者 李思穎)許廷鏗(Alfred)和林欣彤(Mag)參加《超級巨星2》至今已相識十載,關係早已由戰友昇華成為密友,兩人無所不談,更自爆曾經互相向對方黑面,但就沒有影響彼此深厚友情。

兩人早前在訪談節目上分享私密小故事,Mag在去年舉行個人演唱會前夕,便找過來人Alfred傾訴心事,她說:「佢螫敞Z時,我同佢分享對開騷鴾ㄕw感覺,但佢講畀我知佢開concert鴾葴A,就連驚乜都話我知,我心情就好好多了。」二人除了會分享心事,在私底下亦毫不忌諱向對方黑面,Alfred自爆他與Mag一次到英國旅行的經歷,他說:「我]同朋友一齊去旅行,我負責plan行程,但因為我係緊張大師,所以希望時間就得準齱A但我]其中一站去大英博物館,逛完到集合時間仲唔見Mag,十分鐘後佢出現時,我就話『站站都咁遲,唔得囉!』跟住Mag一粒聲都冇出就走驉A而我就同佢分別向左走同向右走。」Mag解釋當中原因道:「因為我每朝都等佢]兩粒鐘,所以當然躁啦!朝早等兩粒鐘我一粒聲都冇出過,你等我十分鐘咋喎!」二人邊回想往事邊笑茼^應,可見他們未有心存芥蒂。

原來Alfred亦甚得林爸爸林媽媽歡心,Mag鬼馬地模仿林爸爸的語調評價Alfred,Mag像林爸爸上身說:「好多謝你照顧我個女呀!」Alfred聽到Mag的演繹即附和道:「世伯真係成日講呢句,佢仲會話『你真係人好呀!又成日幫我睇住個女』。不過你媽咪先誇張,演唱會當日佢送完花畀你,本來鏡頭就影住你]鮢weet畫面,spotlight射住佢,但點知佢擰轉頭望向坐鶷臚@行鴽琚A同我握手,我又心諗,其實呢個演唱會我冇乜幫手。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻