logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】楊子俊夥蔣旻正 擬參選「夾死」葉建源

2020-07-18

所謂「不割席」,其實鬺Q益面前真係不值一哂。攬炒派中人一直唔妥教育界議員葉建源,話佢「太保守」、「唔夠強硬」,紛紛吹雞舊年612鰜D法集會中鵅u爆眼」拔萃前「黃師」楊子俊參選。楊子俊日前就鐪acebook發帖就是否參選教育界議席進行「小型『公眾諮詢』」,話一旦出選就會傳播「抗爭意識」。雖然民主黨同教協一直「友好」,但身為民主黨中委黿誸鶼@就公開推薦楊子俊,擺明係要玩教協啦!

同屬攬炒派黿虼|界現任議員葉建源冇話會退,做過教師鴷_區區議員蔣旻正於早前已表明有意參選,仲承諾若當選就加入攬炒派「35+」齔曳中@同否決財政預算案咁話。加埋楊子俊,M家已有三個攬炒派可能參選立法會教育界選舉。

話驚假憐芋u罪人」 似以退為進

但唔知係扮洬w係做戲,楊子俊竟然麜個「公眾諮詢」中話自己對選舉、議會和議事都「不是很感興趣」,而且議員嬼~津對一個「可投身補習和有副業的教師來說,不特別吸引」,又話怕若參選,會「陛v走教協鼤慼A成為「罪人」,似乎係以退為進諢C

佢又話唔希望細思實際選舉嚝犑@,而且蔣旻正仲未正式宣布參選,因此暫時唔會講二人「如何協調」,但佢同蔣旻正鶹嬼|事宜上係志同道合鵅u同伴」,又話鶪暾礎亳悼來佢studio(工作室)一齊做訪問,因此「無論我參選與否,我和他都會共同進退」喎。咦,咁咪即係兩人聯手要夾死葉建源?

網民「Train Head」就鷊角l俊鵅u公眾諮詢」下評論話,既然熱誠唔大就唔好選,「因為一當選就係四年,政治的確係泥沼,如果你熱誠不大,俾你選到,我覺得反而你會發揮唔到,反而係應該要思考教協如何改革,這點值得探討。」「Hea Man」就話:「不懷疑楊老師,但要考慮現實大局,教協一向得大部份(分)老師支持,現在參選,等於??票,客觀上益鰼釓p!」

有人仲擔心楊子俊「失明」,身體唔得「衝唔到」。「Joey Leung」話:「楊SIR你一旦去選,咁你既(鵅^定位就係抗爭勇武派,預左(驉^要衝主席位,俾人抬,保安推。你身體仲康復緊,何必呢。」「Ong Steph」亦奉勸佢諗清楚:「你要宣傳理念冇問題 但唔係用呢個(攬炒派)十拿九穩巀陵u黎(薄^玩。」不過,「Dorothy Tse」就有唔同意見:「葉建源絕對應該退出,咁多年來教協都係廢鵅I」 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻