logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】14歲生政治上腦 英文太差成笑料

2020-08-16

呢排好多「黃絲」無時無刻都想出螺梐散y,結果唔少都係型[薔寣C話說兩個中學生日前鰬F總搞「和你lunch」,仲煞有介事做埋記者問答環節,14歲顉arry用英文回答問題鴾@幕更令佢瞬間成為「網紅」:佢先係將國安法講成「Country Security Law(應係National Security Law)」,仲唔識「影響」麰^文,講下講下仲問隔籬:「舉辦點講?」成段洢帖帑@哦好耐,一個完整句子都U唔出。全國政協副主席梁振英都轉發片段,奉勸道:「救救孩子。請問是哪間學校教出來的學生?基礎英文沒教好就政治上腦。」

唔明記者問題「er er um」

17歲鵅ulunch哥」David係「和你Lunch」黿`客,佢同14歲顉arry二人去政總「lunch」,叫口號、比手勢,仲話希望特首林鄭月娥能「行出薄v與市民對話,「接收兩個中學生鴾萴n。」成個活動唔夠一陣就完結,全程都係兩人一唱一和。

Harry即將升中三,但唔少網民聽鼳麰^文回答,感嘆其英文之差,完全不及小學程度。有記者英文問佢]:「Many people say that the protests are dying out……(有人說示威活動正在消失……) 」問佢]點解仲要繼續「和你lunch」,但Harry竟然反問:「you think the protestors is(are) dying?(你認為示威者死緊?)」

除驉ulunch」 其他單詞幾乎唔識

Harry成段回答除驉ulunch」,其他英文單詞幾乎一概唔識,仲不斷er er um um,口音亦十分「港式」。最後不得不用返廣東話:「保持抗爭熱度,用『和你lunch』呢種方式。」Harry鵀^答咁尷尬,隔籬鶡鴞n似神遊驉A完全唔理會Harry翵D救──「舉辦點講?」

除鰼蝞雁^外,唔少網民睇到條片都搖頭嘆息,覺得兩條友英文太差、好羞家。「Patrick Chui」就篤爆話:「隔離(籬)鶗韟甸ook(碌)竹楝(棟)鰜蛂A又唔幫拖,正一豬隊友!」

「Butter Boo」就回覆話:「因為隔離(籬)鶩茬ㄜ躞恁C」「余威」亦話:「佢根本聽唔明人地(])問乜洁C」「Winnie Kam」調侃話:「特殊學校學生?」「拜仁」就笑佢]好難被英國「接收」:「點搞,到時著(荂^草過到『祖國(英國)』去,又er er um um。」 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻