logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

馬詩慧不反對大女同性婚姻

2020-09-08
■馬詩慧思想開通,不介意女兒性取向。■馬詩慧思想開通,不介意女兒性取向。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)名模馬詩慧與王敏德所生的大女王曼喜(Kayla),日前透過社交平台宣布與任職攝影師的同性伴侶Elaine訂婚,前晚馬詩慧到九龍灣出席一個模特兒比賽時,被問到女兒何時舉行婚禮,她笑言自己也是被通知,故不知兩人何時舉行婚禮,相信要待疫情緩和才決定。

馬詩慧又指女兒已長大成人,毋需事先通知她,因為以前自己也不會,她亦好替女兒開心,都好支持她們。問到老公王敏德是否都一樣感到高興?她說:「老公反應當然好開心,佢冇話唔接受,最重要仔女鍾意,呢個世界咁大,搵到一個鍾意自己又對自己好鴾H機會好低,都祝福佢]快樂生活,(放心將女兒交給Elaine?)女兒好成熟,相信個女鴽P斷。(傳授「夫妻」相處之道?)唔需要,每個人性格同相處方式都唔同,Kayla有問題會同我]分享。」至於她又會否跟足傳統送金器給Kayla?她笑說:「既然佢]咁唔傳統,我咪同樣玩法,唔使咁傳統。」 說到她的二女王麗嘉經常呻無拖拍,馬詩慧稱只是緣分未到而已,有些人遲遇到,亦有人早遇到,不用擔心。

穿上低胸裝現身的蔡宛珊,透露有份投票選出最佳體態及最上鏡兩個大獎。問到評分標準?她說:「我本身都鍾意運動,審美眼光女仔唔只要瘦,仲要有肌肉,男仔就要大隻同身形好;最上鏡就行出來要有自信,五官端正,眼大同笑容甜美,咁會吸引齱C」

問到工作,她表示第三波疫情爆發前都接到一些工作,但因限聚令關係要擱置或改期,所以都希望疫情盡快過去。她謂現時主力拍劇及做綜藝節目,之前就同Ronny(Mr.成員黎澤恩)一齊拍《熟女強人》,對方飾演她的老公,題材講交換Partner,但最後唔成事。談到張沛樂近日在節目中自爆拍戲時被男對手「抽水」,問到她可有遇過類似事件?她說:「冇,我屭k對手好好,我]私下係好朋友,大家都鍾意健身,又會幫對方拍網上短片。」

Mr.成員黎澤恩(Ronny)笑言覺得《熟女強人》中換妻一集題材大膽,認為超越了道德界線,他說:「我揣摩唔到,要靠睇戲去揣摩角色。(接受唔到?)我連女朋友都未有,呢囍甈隻纗L分, 聽到都打冷戰同毛管戙。」

談到隊友布志綸(Alan)指吳業坤的新歌《原始心態》跟他們的舊歌《森林》相似,Ronny解釋說:「我有聽過首歌, Alan唔係咁儱N思,佢唔係話個旋律好似,只係後面個和弦似,唔可以話相似就係抄襲,咁講對吳業坤好唔公平,佢]成個團隊花好多時間去做音樂,佢個班底我都認識,佢]做音樂好認真,我]都試過俾人講,對我]都唔公平。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻