logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

菊梓喬分手不夠灑脫

2020-10-14
■菊梓喬以齊蔭髮型拍攝。■菊梓喬以齊蔭髮型拍攝。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)菊梓喬(Hana)早前為內地古裝劇《錦繡南歌》主題曲《說過放下》拍攝 MV,歌曲是講分手要灑脫,Hana坦言自己是「掟煲唔掟蓋」的人,每次面對分手都非常不捨得,會糾結茖漪q已逝的感情,需要好一段時間處理自己的心情,所以不會隨便讓自己投入一段感情。

MV拍攝當日,Hana以入行前的齊蔭髮型現身,她表示一直好想嘗試自己以前的造型,跟髮型師溝通商量過之後,就在今次 MV 拍攝中嘗試,她說:「雖然好多人讚靚,但成個感覺已經好唔同,原來唔係樣樣炡ㄔi以返到去以前。」

曾多次為古裝劇唱主題曲的Hana ,直言好想有機會嘗試拍古裝劇:「之前曾經試過鬗@個節目作古裝打扮,好多人都話我好適合,話我個樣好古典,同埋好文靜,唔知幾時會有導演搵我試鴭蟡j裝劇。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻