logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

胡鴻鈞叫別唱歌 搶飯碗 蔡思貝求:畀條生路行

2021-01-19
●蔡思貝不排除約緋聞男友胡鴻鈞AA制食飯。●蔡思貝不排除約緋聞男友胡鴻鈞AA制食飯。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)王浩信、 蔡思貝、張振朗、賴慰玲、朱敏瀚及蔣家旻昨日出席《反黑路人甲》及《踩過界II》感謝支持活動,答謝一班幕後工作人員。對於胡鴻鈞曾叫蔡思貝不要唱歌搶飯碗,蔡思貝笑言:「畀條生路行鵅C」

再次奪得視帝的王浩信表示沒有慶祝,因要工作加上疫情關係不能聚集太多人,屋企都是正常慶祝。問到女兒可有買蛋糕慶祝他得獎?他說:「冇喎, 因我唔食得甜洁A我又好少食蛋糕,個女都有恭喜我,戥我得獎開心。」他又稱很高興觀眾給他這個肯定,自己會繼續努力。問到可想原班人馬再拍《踩過界III》?他說:「要睇麍G事點寫,要有觀眾支持及有一個好鴭腔礡A公司至會考慮開拍。」

蔡思貝在《踩過界II》中的癲姐由哨牙變靚女,問到若不拍續集會否覺得浪費了?她笑說:「好多人都鍾意哨牙癲姐個性格,原來性格可戰勝外貌,反差好大,(可有聽聞會開拍第三集?)冇聽過。」

王浩信指《踩》中盲俠仍有很多創作幻想空間,笑言思貝可選擇做返哨牙妹。思貝笑問是否自己在面上衁藈欓芠炕H她又謂都期待再一齊合作,因不論跟相同或不同的人合作都有獨特的火花。

思貝憑劇集《踩II》榮登視后,其緋聞男友胡鴻鈞前晚在《2020年度勁歌金曲頒獎典禮》中則得到「最受歡迎男歌手」,思貝表示因翌日有工作要早睡沒有收看頒獎禮,但都覺得開心:「佢第一次哄A戥佢高興, (但個獎同人分一半?)Happy Share嘛,咧儢{證好值得高興,我]其實係同一代,佢代表音樂範疇,自己就代表演藝範疇,大家好似並肩作戰咁,(胡鴻鈞叫你唔好唱歌,唔好搶佢飯碗?)佢做乜咁冇自信,佢係唱歌小王子,我唱歌都係For Fun隉A畀條生路行鵅C」至於會否相約慶祝?思貝稱作為朋友有機會都會食個飯,AA制或食兩餐都可以。

不回應做「小三」傳聞

另外,對於有傳她搭上人夫做「小三」,思貝表示一貫作風不是事實唔回答,所以今次都是好靜態回應件事,並希望大家睇到她好努力工作,好值得去得這個獎,故不用特別去澄清。

張振朗和賴慰玲同是憑《反黑路人甲》於《萬千星輝頒獎典禮》分別奪得「最受歡迎電視男角色」及「最佳女配角」獎項,但兩人都表示因疫情關係至今仍未慶祝,期待疫情過後能跟兩劇的演員食飯慶祝。

問到兩人會否希望《反黑路人甲》開拍續集?振朗表示《反》劇的班底可以開一個新的題材,賴慰玲笑言:「我想今次做一個純良鴾H,可以做老師。」張振朗則笑言可以飾演變態殺人狂。

此外,問到張振朗對於被空姐以匿名信指他態度囂張,見高拜見低踩,張振朗說:「唔係事實唔回應,我唔係鑨鴾H,(你要唔要澄清一下?)我冇唔開心,一向以來我都係做好自己,尊重別人,人]就會尊重你,屋企人教鵅C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻