logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

吳若希:錯誤時間遇上老公

2021-04-13
●吳若希(中)跟陳欣茵及曾展望合作拍MV。●吳若希(中)跟陳欣茵及曾展望合作拍MV。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳若希(Jinny)日前為劇集《伙記辦大事》的片尾曲《錯的一天》拍攝MV,歌曲亦是她今年推出的第一首新歌。

Jinny在演繹這首歌時,亦勾起不少往事,她笑說:「歌曲係講在錯的時間,愛上對的人,我覺得同老公相遇黈伬唌A都唔係一個黈伬唌A但佢的確係一個鴾H,其實如果鶩茷Y鴾H,所有問題都會解決到,一切只視乎自己鴾葴A同取捨。」

今次MV請來《 #後生仔傾擸U》的陳欣茵及曾展望參與拍攝,Jinny就以一個旁觀者眼看一個慘痛的愛情故事:「我其實好似一個姐姐咁出現鰝Y茵身邊,不過感情係兩個人翵ヾA作為親人就只有去支持同陪伴。」

陳欣茵:「我一睇到個故事,知道自己係要由頭喊到落尾,已經開始做足準備,就連GM(曾展望)到鰷{場都叫佢行開唔好騷擾我情緒,好開心導演滿意收貨,多謝Jinny給我呢個演戲嚝鷛|。」兩位後生仔的深情演出,亦獲導演盛讚。

拍攝當日遇上復活節假期,Jinny家堛漱u人姐姐正值放假,她笑言有了小朋友之後就明白放假忙過開工,除要照顧小朋友,還要忙於家中大小事務,幸有老公幫手:「今次有何生充當大廚,飯菜由佢負責煮,真心要讚賞鵅A不過廚藝當然就有待改進。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻