logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

豪擲200萬買車位 蔡思貝銀行戶口歸零

2021-04-13
●袁偉豪教蔡思貝平時要準備多些自己的歌。●袁偉豪教蔡思貝平時要準備多些自己的歌。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)袁偉豪(Ben)、蔡思貝(Sisley)、陳山聰及鄧佩儀等,昨日於將軍澳電視城錄影節目《魅力凝聚新時代 2021 》,並會與海外Fans見面。

Sisley透露會表演歌舞及玩遊戲,問到有何首本名曲?她說:「冇,每次要表演唱歌就發現唔夠歌,Ben話至少要袋定10首, 否則次次臨急抱佛腳, (唱緋聞男友胡鴻鈞的《到此一遊》?)呢首只曾跳過未唱過。」

談到有傳她以200萬在將軍澳購入車位,Sisley坦言因月租停車場也所費不菲,長遠計買車位泊車更實際,她說:「我要努力搵錢,銀行戶口已清空,就算問家人借錢都要做呢件事,但借多少就唔講喇。(胡鴻鈞叫你送車位做生日禮物?)咁巿儈謍均H我要考慮一下同唔同佢做朋友,(疫情放緩收入有冇增加?)M家搵錢艱難,要咬實牙關,暫時聽天由命。」

對於集團行政總裁李寶安快將退休,其職位將懸空,問到Ben可有興趣自薦做高層?他笑說:「自己計數差,冇打算自薦做高層,但唔介意每個月以輕鬆形式同高層傾儮鴾膝q發展方向及意見,認為高層肯聆聽員工意見都係好事。」

Sisley就笑言若讓她管理停車場,一定增設單車泊位,皆因她當年踩單車返工,如果有單車位,就可以踩單車返工。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻