logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

跟星級音樂導師習藝 龔柯允突破歌唱框框

2021-06-03
● 龔柯允早前上「勁歌金曲」節目,表現獲讚賞。● 龔柯允早前上「勁歌金曲」節目,表現獲讚賞。

香港文匯報訊(記者 文芬)龔柯允(Karen)轉投新公司後,受到《天盟娛樂》老闆培哥器重,近日更為她請來星級歌唱老師Christine Samson教她聲樂,以及化妝老師教化妝。

Karen星途都算崎嶇不平,上年參加了真人秀節目時更被批評音樂潛能已見底,但唱片公司老闆覺得Karen唱功仲未見底,還有未被發掘的潛能,完成比賽後旋即商討簽約成為旗下歌手。她受訪時表示 :「其實參加真人秀節目黈伬唌A可以算係自己最迷茫龠布q,當時,希望可以透過節目令自己再進步。當然鷏`目入面我得茼n多,但鷅q唱事業方面我就好似一直塞住鷎篔V位,好難再有新突破。當時真係有灟禷}心,始終我最鍾意都係唱歌,我唔想放棄。真係好幸運得到老闆賞識,仲安排我上星級音樂導師Christine Samson老師黻鞳A老師除鷜梇虴黻蛣臚坏~,亦教我點樣先去了解自己,再將自己同音樂去結合,搵一個最適合自己黻蛣纂C」

Karen早前就同谷婭溦上「勁歌金曲」節目,節目出街後Karen的表現大獲好評,於Solo新歌《一轉眼》更是首位得到爆Like支持。其後Karen更獲老師稱讚 :「好開心得到老師稱讚,老師講可能我之前太被自己框住驉A所以就好似已經見底咁,但其實只係未搵到一個突破點,好開心遇到老師,佢幫我可以突破到呢個框框,亦要好感激老闆培哥畀魕O個機會我,希望我日後可以再畀到更多唔同鵀菑v予大家見到。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻