檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2010年12月31日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

Twins速遞獎座到紅館 華仔驚奇:唔出席都有獎?


http://paper.wenweipo.com   [2010-12-31]     我要評論
放大圖片

 ■Twins送獎狀去紅館給華仔。

 香港文匯報訊 正舉行個人演唱會的劉德華奪得新城「全球勁爆最受歡迎至尊歌手」獎,他無法現身頒獎禮,但獲其星級粉絲Twins人肉速遞獎座,令華仔驚喜萬分!

 前晚華仔找來兩組合做嘉賓,分別是Twins及At17。Twins更大搞驚喜,當蔡卓妍與鍾欣桐出席完新城勁爆頒獎禮後,兩人隨即趕往紅館,並暗中帶同華仔所得的「全球勁爆最受歡迎至尊歌手」獎座做「見面禮」。

 華仔介紹Twins出場時感觸地說:「我睇住佢地入行,佢地有好多浀P我好似,一樣走過高高低低,而我每次失意時,都會收到佢地SMS安慰。」接著Twins捧住華仔的獎座現身,頓令華仔大感驚喜,還反問說:「乜唔使出席都有獎咩?」阿Sa與阿嬌大爆自己是華仔超級fans,更是其歌迷會的成員,不過華仔就踢爆兩人近年甚少參加歌迷活動,Twins即笑謂:「我地係永遠榮譽會員嘛!」

 華仔打趣表示:「起初我搵At17時,係因為以為佢地同我一樣,都係十七歲入行,係咪好有意思?點知原來唔係。」At17即搶著補鑊說:「錯有錯著啦!你有隻歌係《十七歲》,我地都有隻歌叫《那年十七歲》,總算一樣啦!」

 華仔直言現今的樂壇正需要像她們般的新血,華仔還承諾他日輪到At17開騷,定會義不容辭做兩人的演唱會嘉賓,提攜後輩。

相關新聞
出席音樂頒獎禮 薛凱琪志在參與 (2010-12-31) (圖)
鼓勵歌手 何妨「分豬肉」 朱明銳否認「買獎」傳說 (2010-12-31) (圖)
福州遇中年漢夜闖睡房 容祖兒「人生第二驚」 (2010-12-31) (圖)
Twins速遞獎座到紅館 華仔驚奇:唔出席都有獎? (2010-12-31) (圖)
五億與「金獎」各具誘惑 陳奕迅抵擋厚幣人情夾攻 (2010-12-31) (圖)
「嗶嗶嗶」謝金燕吹過海 (2010-12-31) (圖)
陳奕迅 容祖兒共攬10個半獎 (2010-12-30) (圖)
司儀爛GAG搞笑 朱明銳「飯礞井」 (2010-12-30) (圖)
第五屆「星光大典」 影視紅人雲集 (2010-12-30) (圖)
「姨」傳言太兒戲 孫耀威關楚耀皆不信 (2010-12-30) (圖)
章子怡宋慧喬鬥艷 張國立戲「宗師」 (2010-12-29) (圖)
華仔「安歌」掀高潮 葉蒨文登場歌迷意外 (2010-12-29) (圖)
「中國小姐」代趙苑「平頂」 趙世曾:沒讓泳衣佳麗受冷 (2010-12-29) (圖)
音樂劇《愛上鄧麗君》 李爍及王靜均感壓力 (2010-12-29) (圖)
Rosanna懷男嬰 刺骨寒風中演性感 (2010-12-29) (圖)
張敬軒患情緒病? 關楚耀樂意聆聽傾訴 (2010-12-29) (圖)
和黎明戀情已是往事 舒淇等理想對象出現 (2010-12-28) (圖)
不欲打擾趙世光 趙世曾探病待安排 (2010-12-28) (圖)
千嬅夫妻齊撐場 劉德華自詡靚仔 (2010-12-28) (圖)
傳奇星總動員出寫真集 洩漏照片者罰自購1萬本 (2010-12-28) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多