檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2011年10月26日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網友敦促交代「幕後老闆」


http://paper.wenweipo.com   [2011-10-26]     我要評論
放大圖片

 ■黎智英爆出「政治獻金醜聞」,有網民惡搞電影《哈利波特》的劇照,諷刺黎智英有如電影中的歹角「佛地魔」,涉嫌試圖透過「捐款」去「操控」政教兩界。 網上圖片

 香港文匯報訊(記者 鄭治祖)有雜誌踢爆黎智英與美國政界關係極度密切,財務總監Mark Simon更是美國共和黨香港支部主席,令人質疑在壹傳媒集團勁蝕下仍能作出巨額政治獻金的背後另有「金源」。一眾市民其實早就懷疑「幕後金主」另有其人,不少人更通過「維基解密」以至Foxy披露的資料,大膽猜測「幕後黑手係老美(美國)」。

「這邊發盈警,那邊捐巨款」

 壹傳媒(0282)日前發布盈利警告,更教人思疑黎智英巨額政治獻金何來。市民 「香港依馬打」在網上討論區直言:「唔好再話肥佬黎捐出蟆捸I佢收入同支出都不相稱,話美國佬咱X薯炮R賣國賊仲好啦!契X千萬就消耗香港百幾億,笑到唔識收聲!囓X賣自己父母祖先,出賣自己兒女,甘願自己後代為洋奴巀齯H,會否後悔?」

 「gooddogman」更指:「事實黎智英辦報大贈送賣大包,不計成本手法目的是以本傷人是打倒各報章,控制香港新聞言論,又話賺錢送幾千萬?政棍搗亂香港政制,如不是美國大量金錢,黎智英,錢從何來呀?」

 「punamo59579」就說:「現在係人都知道肥老泥(黎智英)冇咁多錢拿出來派,所以殘日君(陳日君)所收的2,000萬是不明來歷的,身為教主更加不應收受不明來源的金錢,十誡有冇這個誡呢,教徒?」

「有老美幫手,反對派張狂」

 「麻辣佬」亦留言指:「陳日君就唔使講,不嬲囓咱螺覺妎鵅A不過整單2,000萬小甜甜式饋贈,就連天主教徒都應該相當不滿,原來前主教係用囍藕忽過活;以前唔知點解肥佬黎可以學到周星星(周星馳)蔗菕y你睇我唔到』黚筆煄A原來都係一字記之曰『錢』,有傳媒鼤艦|權,有宗教,有政權支援,又有老美幫下手,難怪反對派權力仲大過執政麍F府!」

 他並逐個點評「黑金受益人」說:「陳太當年位極人神(臣),誰知宜家只能做無人理龠篳靻b,當年馬丁係反對派最大黨黿苳驉A宜家淪落為做淫賤黎(黎智英)嚗g手……想當年公民黨一時無兩,成為疑似『泛民』共主,可惜現在淪為過街老鼠,魚尾娘娘(余若薇)宜家都係玩低調,有咩就搵袋巾頂。何大狀(何俊仁)其實都係蜀中無大將,佢先可以做先鋒,做黨主席。」「香港依馬打」更建議「搵人上街簽名,然後去ICAC投訴!連公民黨等都要查」。

 另外,有市民在網上討論區發起對黎智英「獻金醜聞」的看法的即時投票。在投票的18名市民中,有15個認為有關捐款「勁有問題,如果幕後黑手係老美,咁即係香港飯X麉Y老美,香港仲點有運行」,1個認為「好有問題,因為傳媒跟政黨合作,即係被佢]玩晒」,認為沒有問題的僅有1人。

相關新聞
市民向廉署舉報 陳方安生涉貪 (圖)
今與高中生對話 勢難避談捐款門
為官多弊頻惹爭議
陳方安生歷任公職 (圖)
大言不慚 雙重標準
陳方安生接受黎智英政治捐款紀錄
秋意入城 (圖)
iPad巡房 (圖)
美共和黨香港主管掌肥黎獻金水喉 (圖)
網友敦促交代「幕後老闆」 (圖)
陳日君私收捐款 宗教界「不敢恭維」 (圖)
老闆放水 明年加薪半成6年來最多 (圖)
部分行業加薪調查 (圖)
基層頻跳槽 流失率四成
內地明年料加薪8.6%
青衣招聘4600職 首天入場不過半 (圖)
徐立之致函不續任港大校長 (圖)
怡中工會地勤醞釀工潮 (圖)
港5工會冒雨集會反外傭居港爭食 (圖)
中產斥公民黨屢掀爭拗礙發展 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多