檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年5月9日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

汪詩詩唔知甄子丹身家跌


放大圖片

■汪詩詩佩戴價值逾500萬翡翠鑽飾出席藝術品拍賣會。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)汪詩詩昨日佩戴價值逾500萬元翡翠鑽飾出席「邦瀚斯」藝術品拍賣會,記者打趣表示叫老公甄子丹相贈,自言好少收藏靚翡翠的詩詩聞言即笑道:「都好喎,不過同佢係講心唔講金。」提到子丹去年在內地的「福布斯」排名第一,但今年就跌至十一,詩詩聞言反問:「我都唔知係點計鵅A佢一直都忙住工作,唔清楚呢齱C」問到是否由她掌管佢財政? 詩詩承認負責老公的財政,她說:「自己係太太,又是助手,仲係佢個銀行,佢又唔理這些,咩都交畀我,照顧好仔女。」問到給老公多少零用錢?詩詩笑指老公自己會在她的銀包拿錢,因為他唔肯記住提款卡的密碼,有時搞到她無錢都唔知,要問司機借錢。

另外,連詩雅穿上黑色TubeDress短裙大晒長腿之餘,又大晒所佩戴的7卡戒指高達100萬美金,不過她說:「如果有咁多錢,寧願買樓。」問到她可有收過鑽戒?她說:「以前男友試過送畀我,但又未認定係那個人,無收到。(送7卡畀你呢?)嘩,我無識咁有錢的朋友喎。」

相關新聞
上載露點照被禁 Rihanna在Instagram「消失」 (圖)
拜訪女友娘家 長瀨智也被爆有靚女新歡
布斯韋利士5度得女 (圖)
李敏鎬 郭碧婷合作微電影
「籮霸」公開新專輯噴血封面
高橋南@AKB48怕隊友招風雨
娛聞雜碎 (圖)
蔡少芬掌財政大權老公不准死 志偉捧新人為影圈輸血 (圖)
梁洛施為舞台劇失眠 (圖)
聞舊愛黃?瑩 古天樂即避談 (圖)
汪詩詩唔知甄子丹身家跌 (圖)
李若彤下周向欣欣追問新戀情 (圖)
吳千語被男童請食「檸檬」 (圖)
戀上45歲型男高聖遠 周迅公開戀情望大家多關照 (圖)
周秀娜贈香水予追求者試緣分 (圖)
呂珊開騷 安德尊「搞亂檔」 (圖)
葉佩雯贈心形孖煙W給老公 (圖)
李玟慈善騷 收益捐癌症基金會 (圖)
何國材開騷悼念亡妻逝世一周年 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多