檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年1月27日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

多年競爭對手互欽佩 千嬅祖兒世紀合唱


放大圖片

■容祖兒罕有擔任千嬅個唱的表演嘉賓,更一起合唱。

香港文匯報訊 「楊千嬅 Let's Begin 世界巡迴演唱會2015」前晚在紅館舉行第二場,全場爆滿。千嬅老公丁子高與好友劉洗龍、蔡一傑、郭偉亮與太太葉佩雯台下捧場。當晚表演嘉賓容祖兒為歌迷帶來驚喜,一向被外界視為宿敵的二人更合唱擁抱,連祖兒也認為當晚是好值得紀念的一晚,千嬅更指祖兒是很優秀的競爭對手!

前晚千嬅唱了多首經典金曲打頭陣之後,她親自解構演唱會不規則舞台設計說:「今次由朱祖兒設計舞台,我問佢做乜個台不規則?原來佢話為配合今次演唱會主題Let's Begin,呢齯@個個似圓非圓麊F西,原來係『細胞分裂』,佢話Let's Begin即係由頭再來過,楊千嬅最最最開初係咩?咪細胞分裂囉,嘩,真係讀少2日書都唔得呀!」非常搞笑。

當千嬅唱到新歌《最好的債》的時候一時感觸眼泛淚光,甩了幾個字,歌迷立即大合唱並報以掌聲支持,所以她在「安哥」時也「上訴」,好好地再唱一次。

妙語論樂壇競爭關係

「安哥」部分,嘉賓容祖兒從舞台中間的機關升上台唱出《習慣失戀》,全場驚喜尖叫,唱到中段千嬅亦從舞台另一端出場,二人合唱後擁抱。祖兒問千嬅:「點解你揀唱《習慣失戀》呢?」千嬅自爆當年失戀後經常流連卡拉OK,適逢祖兒當時推出多首失戀療傷情歌,千嬅笑說:「但愈唱愈lonely,唔係好療到(傷)!」祖兒乘機玩食字:「唔療到?咁咪好潦倒?」令千嬅喪笑。

隨後她們卻變得感性起來,祖兒說:「對我來講,今晚係好值得紀念的一晚!」千嬅表示邀請祖兒做表演嘉賓,除了因為其歌曲陪伴她渡過單身的時光,另一個原因是祖兒是她人生路上和工作路上好欣賞的人之一。千嬅說:「唱片公司之間就好鬼麻煩,有虃贏鴾葴A令個市場熱鬧齱A呢種marketing洇痟N唔識計。當然鶾{獎禮上面大家都係競爭對手,唔係你贏就我輸,當然鶢閬n唔gir......係咪先?」祖兒付和:「係謘A會謘I」千嬅續說:「但過髐妨廗|返去討論自己。其實我覺得呢個圈子好應該多灟囍P嚘q手,好似我同你,哈哈哈,我鰜蚴Y勁讚我自己!」祖兒:「無所謂,呢個場你赯嚏I我從來唔諗呢鷰arketing洁A因為任何一個市場都唔可能只有一個產品,例如唔能夠只有iPhone,亦要有Samsung!」全場爆笑,祖兒補充:「最重要係大家都係咁受歡迎!」全場掌聲。

千嬅對祖兒說:「我有去睇你『1314』鶡蛹t唱會,我好感動,睇到你努力,大家同行,睇得出你背後付出幾大鴽V力。見到你病,我個心好唔舒服,曾經有過呢個感覺,就係見到Eason(陳奕迅)把聲有事黈伬唌C」提到她們的共同朋友Eason,千嬅和祖兒立即講是非,祖兒說:「Eason好多治療秘方,成個神醫咁!」千嬅說:「係呀,佢昨晚(24號)仲話有個針灸減肥唔使做運動,佢話自己試緊,得就介紹畀我喎!」祖兒露出質疑的眼神問:「得唔得謘H」千嬅說:「我同佢講呢個世界無不勞而獲,小心中伏!」哄堂大笑。

祖兒認女人最緊要歸宿

接近尾聲,祖兒對千嬅說:「我好羡慕你已經踏入人生另一個階段!」千嬅話:「你都近啦,好快謚捸I」祖兒笑說:「女人最緊要咩?歸宿!」全場掌聲,碰巧祖兒男友劉浩龍亦在觀眾席上,更坐在千嬅老公丁子高旁邊,舞台大銀幕影到二人,全場尖叫,千嬅亦向祖兒指示他們的座位,祖兒說:「係喎,兩隻獅子。(劉浩龍和丁子高同屬獅子座)。」千嬅笑說:「我呢個場好旺謘A我助手當年都係鬺嚘t唱會度識到佢現在個老公,當年演唱會叫『開大』,結果佢真係開大,仲生埋BB!」祖兒聞言甜笑。祖兒落台之前與千嬅擁抱,千嬅對茼o說:「多謝你,令我工作路上有個咁優秀的競爭對手!」

相關新聞
《北地異彩群星會》陣容強盛 以饗戲迷 (圖)
羅家寶傳人李江林的《血濺烏紗》 (圖)
戲曲視窗:悲歡離合總有情
香港電台第五台戲曲天地節目表 (圖)
舞台快訊 (圖)
美演員工會獎 「霍金」贏影帝 《飛鳥俠》奪最佳整體 強勢逐奧斯卡 (圖)
AKB48再添姐妹團 新瀉招成員
WINNER深圳晒廣東話
GaGa酒後晨早上鋼管舞班
朴信惠太忙不想婚
玄彬拍新劇劇本不離手
娛聞雜碎 (圖)
多年競爭對手互欽佩 千嬅祖兒世紀合唱 (圖)
拍攝新片享盡艷福 陳家樂遭人扯爛褲 (圖)
與日籍女模親密接觸 Bosco緊張手震 (圖)
學友拍MV處身水深火熱 (圖)
王傑被深圳歌迷搞喊 (圖)
《冰山上的來客》楊排長梁音去世
SpeXial簽唱會示範「床咚」 (圖)
幾度離合終選定洪立熙 吳雨霏美國結婚 余文樂祝幸福! (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多