檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年9月8日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

新劇演「戴綠帽」人夫 陳豪借鏡他人夫妻經歷


放大圖片

■劇中飾演陳豪(右)太太的邵美琪(中),與黃智賢發生婚外情。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳豪(阿 Mo)、邵美琪(Maggie)、黃智賢、鄧梓峰及湯洛雯等昨日到將軍澳電視城出席新劇《完美叛侶》(暫名)造型記者會,劇中飾演事務律師的阿Mo與Maggie飾演夫妻,因事業心重冷落太太令到Maggie出軌,與黃智賢發生婚外情。 Mo形容劇集寫實,現實中的他會借鏡其他夫妻的經歷,免重蹈覆轍。

放完假開工的陳豪,早前與老婆陳茵媺(Aimee)被拍到湊仔游水,對於泳裝照曝光?阿Mo笑說:「冇諗過我個肉身會被人影驉A係咪好得呀?帶小朋友去玩好開心,無諗過畀人影到泳裝,Aimee都係好難得,呢個係family time,好陽光,好漂亮,我都好耐冇游水,今次都係帶小朋友熟習水性。」

Aimee已到馬來西亞同杜汶澤合作拍戲,問到阿Mo會否探太太班?他謂《完》劇月中開拍,要看時間。 問到阿Mo與Maggie劇中可有親熱戲?他說:「冇激情戲,同其他演員都冇。(唔使備案?)其實套劇好寫實,講夫妻間的矛盾,(現實中可有這個問題?)Touch wood,我]算係比較後生齱A有好多夫婦畀我]借鏡,免重蹈覆轍,好多人不以為意將時間畀晒小朋友,我覺得建立夫妻關係都好重要。」

邵美琪避談感情狀況

邵美琪(Maggie)在劇中紅杏出牆,背住丈夫陳豪與黃智賢發生婚外情,她指角色好寫實,她說:「是講一個等愛的女人,只想要簡單的愛,但老公畀唔到,第二度畀到,所以有少少出軌,(個劇會否令你怕了結婚?)唔會,因為係happy ending。」問到她現實中是否需要愛?Maggie二話不說即答:「梗係要啦,係人都需要愛,愛好緊要,唔可以被名利減低。」與施祖男分手後,問到Maggie可有追求者?她笑言有人追求,但只是劇入面。再問到現實中可有人追求,她即避談說:「感情問題唔好講,唔好玩鵅A(前度施祖男可有找你?)感情問題唔好講。」

相關新聞
衛駿輝南鳳組班錦昇輝 演三齣名劇有文有武 (圖)
吳仟峰鄧美玲重演《李清照》 (圖)
京劇藝術家張火丁首次在美演出 (圖)
戲曲視窗:薛覺先與鄧芬
香港電台第五台戲曲天地節目表 (圖)
香港電台第五台戲曲之夜節目表 (圖)
舞台快訊 (圖)
新劇演「戴綠帽」人夫 陳豪借鏡他人夫妻經歷 (圖)
狀元考車四次才過關 麥明詩不慣考試肥佬 (圖)
陳志雲 或參與單車馬拉松賽 (圖)
Stephy不捨合作多年同事 (圖)
徐肇平黃芷晴跳舞互踩 (圖)
曾淑雅與李逸朗 車廂纏綿不尷尬 (圖)
再追小朋友看太太意願 張繼聰以愛維繫家庭 (圖)
孖男友出騷甜到漏 王菀之聞結婚臉紅 (圖)
欣宜扮美人魚 移動困難 (圖)
甄子丹常跟張晉分享生活瑣事 (圖)
「男人幫」成軍出碟各展所長 (圖)
威尼斯影展上心情興奮 賴夫費恩斯大跳「騎馬舞」 (圖)
首爾電視節頒獎典禮後日舉行 李敏鎬 李英愛將亮相紅地毯 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多