檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年5月4日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

眾星捧場 黎明騷布幕失靈 阿倫趁搶修做網上直播


放大圖片

■黑布突然失靈致演唱會受阻十幾分鐘。

香港文匯報訊(記者 植毅儀、梁靜儀)黎明(Leon)前晚繼續在中環海濱舉行入行30周年個唱第4場,吸引大批藝人到場支持,當中包括譚詠麟(阿倫)、李克勤、林嘉欣、楊千嬅、容祖兒、蔡卓妍、劉浩龍、莊思敏、陸浩明以及丁子高等。

Leon唱完《情》之後,就跟觀眾傾偈,Leon說:「好開心見到每位識麊B友,唔同場合見到唔同的朋友有唔同的感受,好多謝上天賜魕O個機會畀我!」佢之後用廣東話講:「武漢、北京我知道,見到內地朋友都好開心。其實內地好多朋友的廣東話好叻,唔使同他們講普通話都聽得明,好多時同事跟佢]講普通話,大家根本聽唔明,不如同佢]講廣東話好過!」之後佢祝願每位朋友都開心,再唱《如果可以再見你》。

前晚氣溫急升,Leon唱到全身大汗,要不停飲水及抹汗,當唱《送你一瓣的雪花》之前,黎明就說:「呢度溫度比兩日前回暖,聽日可能保持呢個溫度,但係唔知,總之夏季前送你一瓣雪花。」之後就唱出這首歌,現場的「雪花」都下得頗多,所以黎明都呼籲大家小心跣親。

克勤取經心態睇騷

黎明今次開騷,都可謂十分「黑仔」,前晚又發生「甩碌」事件,就是圍住台邊四塊用來做3D效果的黑布突然失靈故障,Leon在幕後朗誦《願你今夜別離去》,全場大合唱和應,之後黎明又發揮金句王本色,叫觀眾借此和身邊人打聲招呼,一齊識身邊新朋友。此時,在場內和克勤一起看騷的譚校長趁搶修黑幕時做facebook直播,而坐在校長身後的林嘉欣刖伸c扮鬼臉,十分搞笑,事後克勤於網上表示:「昨晚Leon演唱會,多少懷茖經的心態去看一個這麼大型的戶外演唱會,在一個不是經常做演唱會的地方舉行,所面對的困難一定非筆墨所能形容,讚賞之餘希望Leon繼續努力一切順順利利完成餘下的場數。加油!」

到尾聲唱到《夏日傾情》,全場觀眾企起身一齊唱,黎明就話:「無論天晴、落雨定工作唔開心,可以沉一陣,可以諗到解決方法,希望大家開心過每一日,我們好快會再見,唔係呢度,但應承大家會做多洏h同大家見面。」

昨日林嘉欣出席活動,提到她前晚去了欣賞Leon演唱會,她表示16歲簽約寶麗金時已經和對方合作過:「當時他是巨星,我只是好細黈v妹,有合作拍MV、廣告等,都好多年無見。」她又謂過去一星期為Leon提心吊膽,故特意去為對方加油打氣。記者指Leon說過叫他加油即叫他去死,嘉欣即改口笑說:「咁講Good Luck!」她還說覺得Leon很勇敢,因其實他可以嘆冷氣很舒服去演出,但都選擇去突破自己,令她很佩服。

相關新聞
「東方麥當娜」莫文蔚魅力襲歐洲 Mika任嘉賓 讚wonderful lady (圖)
爆廣末涼子親筆信贈女兒 安武信吾讚瀧藤賢一激似自己 (圖)
鼓勵粉絲睇騷喪嗌 鄭秀文稱可消脂減肥 (圖)
唐紫睿難頂男人汗味 (圖)
洪卓立放假撇甩女友打機 (圖)
鄭俊弘衝出香港開簽唱會 (圖)
5「小孩」向小鳳姐報到
黎明畏高 叫粉絲「咪郁」 (圖)
眾星捧場 黎明騷布幕失靈 阿倫趁搶修做網上直播 (圖)
娛樂放大鏡:雷頌德撐「核心外圍」同慶 (圖)
蘇州拍戲一個月 杏兒被老公詐型 (圖)
稱子女需要父愛 周永皕Q盡快約見女兒 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多