檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年5月17日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

鼓勵「發電機」與男友嘉穎交手 Grace被思貝挑戰 你驚唔驚先?


放大圖片

■蔡思貝(右)與陳凱琳先後從澳門旅遊塔一躍而下。

香港文匯報訊(記者 植毅儀 澳門直擊)蔡思貝、陳凱琳(Grace)昨日現身澳門旅遊塔為公益金節目《萬眾同心公益金》「JUMP 高飛躍百萬跳」拍攝跳笨豬跳。《殭》前晚大結局,思貝自言是《殭》的粉絲,Grace於是鼓勵她若《殭》開續集時可出演,不過有「發電機」之稱的思貝認易招緋聞,如她出演將會與Grace的男友鄭嘉穎合作,她笑問Grace:「你驚唔驚先?」

蔡思貝與Grace先後從233米一跳而下,此跳由籌劃委員會聯席主席蘇聰捐50萬,而Grace媽媽全程陪伴在側及拍攝愛女跳姿。兩人跳完笨豬跳後接受訪問,表現十分high,蔡思貝表示想跳多次,Grace則表示跳一次就足夠,笑言可以贊助思貝跳多次,自己則在樓下飲住咖啡睇對方跳。問到Grace可會與男友鄭嘉穎一起跳,Grace立即say no ,但鼓勵蔡思貝和嘉穎一起雙人跳,聞言蔡思貝卻說:「鄭嘉穎見到我都唔say hi ,可能唔鍾意我。」Grace表示以前一直想跳,但家人不批准,而昨日媽媽陪伴在身旁,Grace說:「人一世物一世點都跳一跳,最驚是要自己踏出去跳下去,似送死,上到去好空白,有祈禱。」

講到劇集《殭》前晚大結局,Grace表示:「我同爹]、媽咪一齊睇,結局好圓滿,個個條線都有交代到,好多人都估唔到結局去鬙憎荂A最尾個景都係荷蘭,個景好靚。(在荷蘭係咪好多畫面?)係呀,好多畫面,好多回憶。」

想孖思貝演《還珠格格》

不少網民希望《殭》拍前傳或續集?Grace表示希望拍續集多些,因為如果拍前傳,自己繼續不懂講話。在旁的蔡思貝則搶蚖﹛G「我都想做殭屍呀,我在屋企成日同狗仔一齊扮殭屍。我係《殭》的忠實Fans,仲第一次上myTV追晒咁多集,睇完之後,鍾意鷙礎w琪同刑活荂]鄭嘉穎劇中角色)。」Grace笑說:「咁下集你做佢個妹啦。」蔡思貝大反應地說:「嘩,咁好大壓力喎,我同個個男仔都傳緋聞,你驚唔驚先?(所以咪叫你做鄭嘉穎個妹?)哈哈,我好勁謘]指傳緋聞)。」

問到Grace可會游說謝安琪拍攝續集?她說:「我知她現在休息緊,我尊重佢決定,我覺得這些題材都係隔一段時間先再拍好齱C我心目中可以同蔡思貝拍《還珠格格》,我做金鎖,即范冰冰的角色。」蔡思貝反問說:「金鎖?乜你咁偏,我以前淨係識趙薇同埋林心如。」

相關新聞
鼓勵「發電機」與男友嘉穎交手 Grace被思貝挑戰 你驚唔驚先? (2016-05-17) (圖)
昆凌自爆藏私己錢 (2016-05-17) (圖)
Air Supply來港開40周年演唱會 (2016-05-17) (圖)
Chilam配音要向愛犬取經 (2016-05-17) (圖)
泳兒挑戰空中瑜伽做「飛女」 (2016-05-17) (圖)
余文樂向周冬雨曖昧告白 (2016-05-17) (圖)
唐紫睿爆劉燕妮未嫁得 (2016-05-17) (圖)
《百鳥朝鳳》票房近2700萬 (2016-05-17)
黃致列南京見粉絲送環保袋 (2016-05-17) (圖)
3分鐘內跟131人自拍 全港見證3影帝創世界紀錄 (2016-05-16) (圖)
譚詠麟壓軸演出 內地粉絲High爆 (2016-05-16) (圖)
林蒆5僑僧鬥O護海洋出力 (2016-05-16) (圖)
Bob努力追仔 (2016-05-16) (圖)
柳妍熙被屋企人催婚 (2016-05-16) (圖)
笑指選港姐可旺桃花 洪永城引陳凱琳做例子 (2016-05-13) (圖)
娛樂放大鏡:余詠珊稱星二代參選沒特別優勢 (2016-05-13) (圖)
被家燕姐笑地位高 志偉沒做港姐司儀 (2016-05-13) (圖)
梁家輝拍戲太忙拒為妻接劇 (2016-05-13) (圖)
汪圓圓用BB衫助區分大細孖 (2016-05-13) (圖)
謙仔讚楊怡大方有主見 (2016-05-13) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多