logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

文匯精選:超好玩轉泥莫輕視

2016-06-30

唔少馬房趁住呢個禮拜三冇夜馬跑,都會做一屭p人洁A唔少華籍馬房就趁呢個時候還神,好似何良咁,周一午間就安排鱄茞茬W模嬼棬姣鬖﹛A話明係細規模,當然冇馬主份,不過騎師就有三個,黎海榮、梁家俊同埋蘇狄雄,當然,呢三位騎師都經常得到何良支持,阿頭一吹雞還神幾咁唔得閒都要出席,講真,好似黎海榮咁,呢日(周一)普通課期,佢真係好唔得閒,午間一早出現鬖顙}馬房,並唔係想食燒肉,佢目的只係掛住操隻「超好玩」(圖7號),呢個時候,馬房仲準備鱁朽侶「寶成駿星」一齊拍踱,「超好玩」鷎亢榮胯下踱髐Q幾分鐘,亦係兩隻馬表現最搶鏡鴾@駒,谷起馬頸火氣十足,屬人見人愛鴾@駒,難怪黎海榮念念不忘替佢操磨。操畢黎海榮同蘇狄雄先至施施然去洗手,然後等還神儀式開始。睇動態黎海榮雖是應阿頭要求出席拜神,實則最記掛都係隻「超好玩」。

「超好玩」今季跑過四仗,除第一仗跑田草千二米無成績交出外,最近三戰谷草千二米,得兩冠一亞,最近一仗敗於「心花怒放」腳下,馬房決定同隻馬轉跑泥地千二米,當然,泥地戰對「超好玩」謠融搚臚@次上陣,性能係點,冇人可以話到俾大家聽,不過,幕後對「超好玩」寄望甚高,認為泥地性能必無問題,且亦因為跑泥地關係,馬匹可以有時間追趕,對今仗充滿信心。當然,從客觀資料邁說A「超好玩」跑泥是有根有據,因為呢隻馬上季曾經試過一課泥地千二米大閘,跑第二後上好勁,贏呢課大閘黻走Y「友瑩格」,今個月初,呢隻馬又再彈一課泥地千二米,呢課起步即彈出,但鞍上人黎海榮刻意拖到實一實,結果鬗降次桯h馬中得一席第四名,正所謂欲蓋彌章,想話隻馬唔識跑泥地都唔得,收藏實力得太明顯咯,有分頭千祈咪走雞。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片