logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳美齡諗定下屆奧運去撲飛

2016-08-24
■陳美齡愛看運動節目。■陳美齡愛看運動節目。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)婚後定居日本的女歌手陳美齡(Agnes)前晚到將軍澳電視城為節目《善心滿載仁愛堂》錄影,問到她是否特地來港錄影節目?她說:「今次返香港主要係宣傳我本新書,同埋會探媽咪。」她表示其實仁愛堂曾多次邀請她,她覺得活動很有意義於是答應,而節目中她會唱兩首歌,其中一首是《香港 香港》,這首歌是大會為她挑選的。她表示此行逗留至26號便返回日本,之後就繼續做音樂會及演講的工作。

下屆奧運會將於日本東京舉行,Agnes本身喜歡看運動節目,問到她又會否幫助宣傳?她說:「應該冇咩可以幫到手,因為我始終唔係日本人,點會搵我?但我真係好鍾意睇奧運節目,最鍾意睇舉重、乒乓球,排球都鍾意,但今屆錯過驉A因為正飛香港途中所以睇唔到。」她笑言2020年奧運在日本舉行,到時也要想辦法撲飛。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片