logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

黎瑞恩出碟不用減肥宣傳

2016-11-10
■黎瑞恩努力綵排。■黎瑞恩努力綵排。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)李司棋與黎瑞恩(小恩子)昨日為「耳愛傳聲」《 11載慈善演唱會2016 》進行綵排,二人並與林建煇醫生合唱。

司棋姐當晚會唱5首歌,有獨唱及合唱。她自嘲唱歌比較笨,今次也是臨急才練歌,以前一直覺得自己唱歌不行,直至2000年腳傷在家休養,除寫字外就是練歌,才發覺自己唱歌原來轉到key,感覺如獲至寶。不過她並沒有登台癮,只要接了工作就有奮鬥心要交足功課,但不會因此而失眠。

最近復出的小恩子透露剛於8月底灌錄了一張發燒碟,之後送去韓國做混音,再運去德國印碟,希望今個月底推出。久未出碟的她又說:「之前我問過唱片公司高層使唔使做宣傳、使唔使減肥,佢話當然唔使,我先應承出唱片,我好怕影相。」

早前小恩子與富商鄭應南傳出緋聞,問到其另一半是否支持她復出?小恩子反問:「邊個另一半?唔好截我米路。(曾志偉介紹你識鶩荂H)大家一齊識,係朋友,我有80%都係男性朋友,我成日一個女仔同7個男仔去打波,有乜咁奇怪?朋友唔係男就女,如果我成日同女人一齊,又話我同性戀。」

提到關淑怡日前傳出疑因被男友飛而跳海自殺,小恩子說:「鶪擐野棹q佢問佢有冇事,佢喪笑話『癡線咩?神經咩?梗係唔係跳海』,我就話『冇冷親就得啦』。」對於關淑怡近年行為異常?小恩子叫大家不用想太多:「有齯H都覺得我傻傻],別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿,每個人都有唔同性格,希望佢開心。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻