logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

自然鬈髮得老公歡心 莫文蔚擬變髮重返17歲

2016-11-23
■莫文蔚特別來支持御用髮型師Carr。■莫文蔚特別來支持御用髮型師Carr。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)莫文蔚(Karen)與趙學而昨晚到旺角出席髮型匯演,同場還有二人的御用髮型師Carr CHENG,當晚Karen的復古髮型也是Carr為她打造。

Karen表示特別來支持Carr,因為當年的光頭Look也是出自對方的手,她說:「好多女仔都怕冇鬻熏Y髮,但我又唔怕,剃就剃,染就染,電就電。」問到老公喜歡她長髮還是短髮?Karen笑指老公鍾意她17歲讀書時的髮型,但她就覺得一頭自然鬈髮好騎呢,不過老公就覺得好正。

剛過去的10月1日是Karen與老公的結婚5周年,Karen表示正計劃明年開派對慶祝和老公Johannes相識30周年的大日子,可能會在英國或歐洲舉行,因為很多舊同學都在當地。問到屆時她可會以17歲的髮型現身?Karen興奮地說:「都好,正喎!(老公都整埋?)唔得,佢當年係爆炸頭,佢唔使喇,戴假髮得。」笑問她的身材是否也像17歲一樣弗?Karen就反問:「都係,係咪正驉H老公身形都OK,有囍晹蛂C」近日正忙於在內地拍攝真人騷的Karen,表示聖誕也未必能回港,但明年初就會放假休息。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻