logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

鬍鬚晒命煮晚飯 標時政綱即被追

2017-02-12
■尹兆堅指斥曾俊華偷換概念。■尹兆堅指斥曾俊華偷換概念。

選舉時玩儱鑄‘豪茧L壞,但得到咩效果有時真係好難講。特首參選人、前財政司司長曾俊華大前晚發帖,話太太特登下廚幫佢煮晚餐,又指晚餐好重要,代表家人相聚或辛勞一天的獎勵及總結咁話。職工盟同工黨就借題發揮,話好多打工仔目前都要捱長工時,OT到夜一夜,返到屋企都無心機煮飯,要佢承諾標準工時立法喎。不過,鬍鬚曾鰬F綱度已經講鱄禶|一刀切立法,唔知佢會點拆呢?

鬍鬚大前晚(9日)在fb發帖介紹自己當日晚餐──由多年未下廚的太太煮的豬扒豆腐飯,還有火龍果,羅漢果及果皮水。Sell黈a有賢妻的同時,他不忘借題發揮,「晚飯是香港人最重要的一餐,它代表了與家人的相處、朋友的相聚,或是辛勞一天的獎勵及總結。最近密集式與選委會面、聆聽意見,有時只能隨便食個三文治就要趕下一場,如果你問我,今晚的『豬扒豆腐飯』值幾錢,我只能答,無價。」

反對派選委「民主300+」中好多人想「造王」,但騿u300+」中的少數甚至無票鴾H,跟大圍就一定撈唔到屬於自己麍F治利益,所以都要講秖囿囍s在感。職工盟就在鬍鬚的fb留言,「曾生,其實好多支持你麰輕鉹H都好想早曭薽峊灟僎滿A晚飯對佢地(])都好重要,可惜佢地(])好多都要捱長工時,OT到夜一夜,返到屋企都無心機煮飯。......唔知你又會唔會承諾如果當選,會立法標準工時,等佢地(])可以同家人食晚飯?」

工黨社民連揶揄博Like

與職工盟「兩位一體」的工黨,其主席胡穗珊當然跟機,發帖道:「其實呢,有標準工時先可以多曭薽峊灟僎滿A做住家男人。」她還標註了「PR係唔可以當飯食」。該黨前立法會議員何秀蘭也稱:「鬍鬚,咪齋寫溫情帖博like,畀多d(齱^勞工權益出黎(薄^睇。」社民連成員施城威也加把嘴揶揄道:「無標準工時,兩公婆都要為口奔馳的可以食幾多餐無價飯?」

鴿黨議員諷「搵老襯」

鬍鬚在政綱有關處理標準工時的部分指,「我們會充分考慮社會各界對標準工時提出的意見,盡量促成勞資雙方達成共識」,「由於不同行業及職位有不同的工作需要,不應用一刀切的方法去處理標準工時。我們可以合約為本,透過勞資諮詢由政府訂下合約基本條款。」唔知道鬍鬚今次會唔會因為咁,改口話有得傾呢?相信大家都要拭目以待苤I

講開又講,此前傾向支持鬍鬚的民主黨,其立法會議員尹兆堅此前在評論標準工時委員會建議以立法方式,規定僱主與工資較低的基層僱員訂立書面僱傭合約的消息時,就宣稱「想將『合約工時』取代『標準工時』蒙混過關,三個字講晒:搵老襯!」似乎用來講鬍鬚都同樣適用諢A民主黨又會唔會要求鬍鬚交代呢? ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻