logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

王君馨揀婚紗三心兩意

2017-02-13
■王君馨■王君馨

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)王君馨(Grace)昨日身穿白色低胸裙出席新春活動,情人節將至,大會安排Grace即場製作LOVE相架。

Grace透露情人節會到馬來西亞出席個人首飾品牌新店開幕,未婚夫可能都會一齊去。至於婚前最後一個情人節會如何慶祝?Grace說:「過去十年都無一齊過情人節,唔使送禮物,可以一齊食飯已經好感恩,我會買盒朱古力畀佢。」

計劃今年結婚的Grace,透露籌備婚禮時,以為自己兩個月搞得掂,但女仔都是多心,每個星期挑選的婚紗都唔同,又有袖、又無袖,有時又想透視,她說:「不過pre-wedding可以揀少布齱A結婚鶪擐釭蠸就要保守齱C」她又打算去熱帶地方影婚紗照,但就不會拍泳裝婚紗相。問到婚期,Grace透露會在夏、秋季之間,好姊妹鍾嘉欣會擔任伴娘,希望一班姊妹都可以出席自己的婚禮。

說到好姊妹之一的苟芸慧近日與陸漢洋傳緋聞,Grace就避談,說要問返苟姑娘,又稱未見過男方,但都要姘鴾頩q話,因她很擔心苟姑娘經常賽車,希望對方好好照顧她。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻